Gå til innhold

hvor får jeg kjøpt vinyl innen techno/rave/trance

Dj_MaKaVeLi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vinyl får du kjøpt på følgende steder;

- www.juno.co.uk - Har handlet der selv. De er ganske greie å ha med å gjøre. God Service og stort utvalg i trance, techno og house. Lokalisert i England

- www.nukleuz.com - Har handlet der. Rask postgang, også satt de ikke noe verdi på pakken, så jeg slapp unna toll uten at jeg ba dem om å gjøre noe som helst. De har ikke så veldig stort utvalg, da de kun forhandler titler fra deres egen label. Lokalisert i England

- www.tidy.com - Handlet der også. Har ingen ting negativt om dem å si, men de utmerket jeg ikke på noen måte heller. Ikke så alt for stort utvalg. Lokalisert i England

- www.htfr.com Har ikke handlet der selv, men de har stort utvalg på litt eldre "hard to get" titler. De er litt dyrere enn de fleste.

I tillegg har du www.tribaltrax.net (mulig det var .com) som er lokalisert i Norge. Noe dyrere enn de utenlandske, men du slipper å betale toll på pakker over 200,-, også regner jeg med at du får pakkene mye raskere. Har ikke så stort utvalg i trance, men det er en del innen techno og diverse house sjangrer. De har også en fysisk butikk på følgende adresse: Osterhausgate 9, Oslo.

Lykke til med snurringen!. :thumbup:

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg vil anbefale Juno.co.uk sterkt. Har handlet en del der i det siste, og hvis man velger fedex som transportmetode har du pakkene på døra etter to dager. Ikke er det spesielt mye dyrere.

HTFR har jeg ikke fullt så god erfaring med, de virker litt useriøse. Rar kundeservice. Noen britiske kamerater av meg mener det er den mest shady og dyreste vinylbutikken for øyeblikket. Dyr taler for seg selv, men "shady" har de ikke godt noe mer inn på enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...