sixx Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 liker du pc spill vill jeg anbefalle en skikkelig god gaming mus å et godt headset... Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Men bil må man ha! 7849913[/snapback] Man MÅ ikke ha bil!! Jeg overlever jeg uten bil, selv om jeg bor hjemme (er 16 år). Hvis det er noen steder jeg skal, sykler jeg ditt, eller tar bussen. Er ikke ille det. Hvis alle skal ha bil her i verden kommer 6,5 milliarder blikkbokser til å kruse rundt på veiene. Bil er ut!! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Men bil må man ha! 7849913[/snapback] Man MÅ ikke ha bil!! Jeg overlever jeg uten bil, selv om jeg bor hjemme (er 16 år). Hvis det er noen steder jeg skal, sykler jeg ditt, eller tar bussen. Er ikke ille det. Hvis alle skal ha bil her i verden kommer 6,5 milliarder blikkbokser til å kruse rundt på veiene. Bil er ut!! 7852657[/snapback] Bil må de fleste over 18 ha var det nok han mente. Trenger ikke kjøpe en ny ferrari i 1 årsdag til sønnen din liksom Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Men bil må man ha! 7849913[/snapback] Man MÅ ikke ha bil!! Jeg overlever jeg uten bil, selv om jeg bor hjemme (er 16 år). Hvis det er noen steder jeg skal, sykler jeg ditt, eller tar bussen. Er ikke ille det. Hvis alle skal ha bil her i verden kommer 6,5 milliarder blikkbokser til å kruse rundt på veiene. Bil er ut!! 7852657[/snapback] Vent til du fyller 18 og flytter ut fra mamma... da skal du se at du også sier : Bil må man ha! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kan anbefale fondene Odin Norden og Odin Europa. Begge disse fondene er i sterk vekst om du ser langsiktig på det. Det lureste er å spare pengene om du ikke har noe du MÅ bruke dem til. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Men bil må man ha! 7849913[/snapback] Man MÅ ikke ha bil!! Jeg overlever jeg uten bil, selv om jeg bor hjemme (er 16 år). Hvis det er noen steder jeg skal, sykler jeg ditt, eller tar bussen. Er ikke ille det. Hvis alle skal ha bil her i verden kommer 6,5 milliarder blikkbokser til å kruse rundt på veiene. Bil er ut!! 7852657[/snapback] Vent til du fyller 18 og flytter ut fra mamma... da skal du se at du også sier : Bil må man ha! 7893913[/snapback] Bruker faktisk lite bil fra før av, så jeg tror ikke det blir ett så stort problem. Bruker sykkel istedenfor, men hvis du vil diskutere det mer, send meg helller en pm, . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå