Admiral1 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 1. Bytt navn til stisse4k 2. Kjøp skjermen, du sier jo at du må ha den. 3. Spar det siste, erfaringen min tilsier at når jeg har lite cash så er det greit og finne et par lapper i sparebørsa(elns) eller for min del kontoen ... Etter min regning går du i 8. nå, pengeforbruket ditt kommer til å stige kolosalt fra 7. - 10. klasse ... (Mitt gjorde ihvertfall det) spar resten Mvh michael Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kjøp skjermen, spar resten. Folk som sier "Om noen år så tjener du x kr i måneden" ol burde også vite at jo mer man tjener, jo mer bruker man. Hvorfor ikke prøve å spare. Kanskje hvis du sparer så får du f.eks en ordentlig bil istedet for en slitt gammal sierra elns når du fyller 18. Uten noen jobb frem til jeg var 18 så hadde 75 000kr på bok, grei startkapital vil jeg si. Er du flink med penger så kan det bli noe ut av det. Nå som jeg er i lære, så setter jeg av halvparten av lønnen min hver månede og alt som blir igjen etter den også også kjent som et budsjett. Kjenner deg jo ikke, men hvis du er en av de som er glad i å handle så finner du noe utmerket selv å kaste pengene vekk på. 7847410[/snapback] Noen som har det, hadde 100kr jeg Men det har litt med at jeg vokste opp i en så og si fattig familie, og fikk aldri penger.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hvorfor ikke bruke det på alkohol, Fest, klær og slike ting 7842836[/snapback] kansje pga jeg er 13 år og 4000 er mye penger. 7842862[/snapback] Nja skeptisk, Kan kjøpe klær og slike ting selvom man er 13 år En gutt på 13 år burde egentlig kjøpe seg en Minicross eller en gammel moped og trimme den og kjøre rundt! 7846970[/snapback] Syns ikke dette er noen bra oppfordringer til en som er 13år! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hva med å spandere et grammatikkurs på deg selv? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Hva med å spandere et grammatikkurs på deg selv? 7847941[/snapback] det har jeg tenkt på men vil ikke det. hvet jeg skriver helt j. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ble innlegget mitt om prostitutert slettet ? Får jo bra kvinnfølk til den prisen Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hvorfor ikke bruke det på alkohol, Fest, klær og slike ting 7842836[/snapback] kansje pga jeg er 13 år og 4000 er mye penger. 7842862[/snapback] Nja skeptisk, Kan kjøpe klær og slike ting selvom man er 13 år En gutt på 13 år burde egentlig kjøpe seg en Minicross eller en gammel moped og trimme den og kjøre rundt! 7846970[/snapback] Syns ikke dette er noen bra oppfordringer til en som er 13år! 7847919[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 4k hmm holder nesten til en ps3... btw 4k er ikke så mye da Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) btw 4k er ikke så mye da 7848529[/snapback] For en 13 åring uten jobb ( I guess) og selvspart er nok 4k en del Endret 1. februar 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Mange av dere har jo en elendig holdning til gutten. Ikke sløs vekk på tull å tøys! flytter ut til sommeren jeg (om alt går etter planen), og da er alt for meg det å ha nok til å vere stabil til jeg får meg jobb hos noen jeg kjenner . Spar pengene dine! Jeg ofret lettsykkel lappen til fordel for å flytte ut og ha råd til litt. Etter videregåande er det universitet for meg, og om du har noe lignende planer, så ville jeg spart pengene. Du får renter husk! Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Spar og kjøp en lefsepakke i friminuttet på skolen din hver dag. Tro meg, det er verdt det Selvom det vil koste deg rundt 6000 da, men regner med du får mere penger etterhvert. Hvis du ikke er keen på lefser ville jeg helt klart spart. (Har aldri brukt penger fra kontoen min i hele mitt liv faktisk, tror det lønner seg ) Endret 1. februar 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hmm ... Hadde det vært meg, så hadde jeg spart enda litt mer og kjøpt en brukt gitar og forsterker. Men hvis du absolutt må ha en ny skjerm, så ville jeg nok gått for det. Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 du kan bruke 4k på eu-kontroll og service på bilen min Blir sikkert mer! Pokker!! Men bil må man ha! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 BSU er sagt, å jeg mener fortsatt det er noe av det lureste økonomiske jeg har gjort. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 jeg går får skjerm også spill og utstyr til min x-box. skal lage bsu konto da jeg får meg jobb. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Å bruke penger på rap er i vertfall dumt, må vertfall kjøpe noe ordentlig musikk! :!: Lenke til kommentar
deleder Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Virker ikke som du vil/vet hva du skal bruke dem på annet enn skjermen. Jeg ville heller ventet til du finner noe du vil virkelig kjøpe, da er det surt å sitte der uten penger! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Å bruke penger på rap er i vertfall dumt, må vertfall kjøpe noe ordentlig musikk! :!: 7851203[/snapback] Ja, men slike kommentarer ser du på som super duper smart? Jeg har 4k sjæl som jeg klør etter å bruke, men tror jeg skal spare meg opp ca det dobbelte og kjøpe en flatskjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå