Gå til innhold

hva bruke 4k på?

F.torres

Anbefalte innlegg

1. Bytt navn til stisse4k

2. Kjøp skjermen, du sier jo at du må ha den.

3. Spar det siste, erfaringen min tilsier at når jeg har lite cash så er det greit og finne et par lapper i sparebørsa(elns) eller for min del kontoen ...

Etter min regning går du i 8. nå, pengeforbruket ditt kommer til å stige kolosalt fra 7. - 10. klasse ... (Mitt gjorde ihvertfall det) spar resten

Mvh michael

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp skjermen, spar resten. Folk som sier "Om noen år så tjener du x kr i måneden" ol burde også vite at jo mer man tjener, jo mer bruker man. Hvorfor ikke prøve å spare. Kanskje hvis du sparer så får du f.eks en ordentlig bil istedet for en slitt gammal sierra elns når du fyller 18. Uten noen jobb frem til jeg var 18 så hadde 75 000kr på bok, grei startkapital vil jeg si. Er du flink med penger så kan det bli noe ut av det. Nå som jeg er i lære, så setter jeg av halvparten av lønnen min hver månede og alt som blir igjen etter den også også kjent som et budsjett.

Kjenner deg jo ikke, men hvis du er en av de som er glad i å handle så finner du noe utmerket selv å kaste pengene vekk på.

7847410[/snapback]

Noen som har det, hadde 100kr jeg :p

Men det har litt med at jeg vokste opp i en så og si fattig familie, og fikk aldri penger..

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bruke det på alkohol, Fest, klær og slike ting

7842836[/snapback]

kansje pga jeg er 13 år og 4000 er mye penger.

7842862[/snapback]

Nja skeptisk,

Kan kjøpe klær og slike ting selvom man er 13 år :p

En gutt på 13 år burde egentlig kjøpe seg en Minicross eller en gammel moped og trimme den og kjøre rundt!

7846970[/snapback]

Syns ikke dette er noen bra oppfordringer til en som er 13år!

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bruke det på alkohol, Fest, klær og slike ting

7842836[/snapback]

kansje pga jeg er 13 år og 4000 er mye penger.

7842862[/snapback]

Nja skeptisk,

Kan kjøpe klær og slike ting selvom man er 13 år :p

En gutt på 13 år burde egentlig kjøpe seg en Minicross eller en gammel moped og trimme den og kjøre rundt!

7846970[/snapback]

Syns ikke dette er noen bra oppfordringer til en som er 13år!

7847919[/snapback]

Hvorfor det?

Lenke til kommentar

Mange av dere har jo en elendig holdning til gutten. Ikke sløs vekk på tull å tøys! flytter ut til sommeren jeg (om alt går etter planen), og da er alt for meg det å ha nok til å vere stabil til jeg får meg jobb hos noen jeg kjenner :D . Spar pengene dine! Jeg ofret lettsykkel lappen til fordel for å flytte ut og ha råd til litt.

Etter videregåande er det universitet for meg, og om du har noe lignende planer, så ville jeg spart pengene. Du får renter husk!

Lenke til kommentar

Spar og kjøp en lefsepakke i friminuttet på skolen din hver dag. Tro meg, det er verdt det ;) Selvom det vil koste deg rundt 6000 da, men regner med du får mere penger etterhvert.

Hvis du ikke er keen på lefser ville jeg helt klart spart. (Har aldri brukt penger fra kontoen min i hele mitt liv faktisk, tror det lønner seg :cool: )

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Å bruke penger på rap er i vertfall dumt, må vertfall kjøpe noe ordentlig musikk!  :!:

7851203[/snapback]

Ja, men slike kommentarer ser du på som super duper smart?

Jeg har 4k sjæl som jeg klør etter å bruke, men tror jeg skal spare meg opp ca det dobbelte og kjøpe en flatskjerm...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...