Fjernkontroll1 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Hei! Har hørt at man kan søke seg frem til TV2-Zebra på Tv-en. Er det sant eller må man kjøpe kanalen? Har ikke kabel-tv eller noen sånne fansy greier Endret 31. januar 2007 av akema2212 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Har aldri hørt om noen som tar det inn via det vanlige bakkenettet. Selv får jeg det inn via kabel, men er ikke akkurat noen kanal jeg ville savnet. Etter min mening er det mye søppel der. Eneste er at de sender noe sport (sykling feks) av og til. Men hørte at TV2 kommer med egen sportskanal etter hvert, så da er det vel slutt på det og. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Man må i hvert fall ha kabel ja, men det er ikke akkurat en kvalitetskanal. Det er som TV2s søppelfylling der de sender det de ellers ville ha kastet. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Man må ha enten kabel eller parabol for å få inn zebra. Men ta det med ro, det er ikke en kanal du vil ha! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har 1 TV med "vanlig kabel" i huset, der får jeg ikke inn TV2 Zebra, men på den andre TV'en med digital mottaker får vi det inn. Kommer kanskje litt ann på kabel-tv operatør osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå