Geir M Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 De fleste komiseriene jeg ser på er vel allerede nevnt. Men både The Office og Spaced er to serier jeg synes alle burde få med seg. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg kom på en til Extras Har aldri ledd så hardt som når jeg så en spesiell scene i en episode. Youtube Sparkly :!: Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 *zip* 7843545[/snapback] Her har vi en med smak. 100% enig. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg kom på en til Extras Har aldri ledd så hardt som når jeg så en spesiell scene i en episode. Youtube Sparkly :!: 7845007[/snapback] Enig, det er en dritfet serie det også. Ricky Gervais leverer varene som alltid. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Friends<3 - Komiserien over komiserier. Simpsons - Genial serie, dette og. Homer=Best Everybody Loves Raymond - Knallmorsom serie. Frank Barone makes my day, every day. Seinfeld - Kramer. Scrubs - Jævlig grell serie, dette og. Mange morsome scener hele tiden. Endret 1. februar 2007 av edge Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Min liste over tidens humor serier. 1 Monty python's flying circus (ingen over, ingen ved siden av!) 2 Blackadder 3 Åpen Post 4 Family-guy 5 Big train Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Litt OT men handler om komi serier så... Noen som vet hva den serien som går på nrk2 sent på kvelden heter? Den er amerikansk med en raring som er halvveis skallet i hovedrollen. Mange kjente folk fra andre serier er med som f.eks han som spiller Ross i Friends... Det er heller ikke spesielt morsomt etter min mening, og det ser litt dårlig ut med noe som ser ut som noob-filming, altså det ser ikke så proft ut i mine øyne... 7844626[/snapback] Curb Your Enthusisasm. Skikkelig sær og til tider morsom serie. Jeg synes family guy er den desidert beste komiserien noen gang. Jeg elsker absurditeten og de tilfeldige spøkene Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Disse er mine favoritter, kanskje de eneste seriene som får meg til le ordentlig. Familiy Guy Seinfeld Arrested Development Simpsons Futurama (Zoidberg!) Chappelle's Show South Park My name is Earl(ses 1, ses 2 meh) Married With Children Varrierer vel mye fra person til person dette..liker ofte det 'kompliserte' i AD eller rett å slett en ball i skrittet til Hans moleman fra Simpsons Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Family Guy - den spontane og totalt uventede humoren overrasker meg alltid. Simpsons - Family Guy er morsommere, men Simpsons er bra! Scrubs - Dr. Cox Married With Children - Al Bundy, mannfolket over alle mannfolk. Seinfeld - Genialt, og handler om ingenting. Kongen av Queens - Kevin James har komiskills. Friends - Chandler gjør serien morsom alene. Little Britain - Noe av det beste på TV. Family Guy, Married With Children og Little Britain er vel det som fremkaller mest latter, men alle er kvalitetsserier. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 1. Seinfeld 2. Aqua teen hunger force 3. De gode gamle(simpsons osv) Ja ingen som har nevnt Aqua teen huger force? Morsomste tegna saker jeg har sett på lang tid. Meget sært, meget rart, derfor morsomt. Lenke til kommentar
enojvegetar Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Mine favorittkomedier er: - The Simpsons - Family Guy - The Office (UK & US) - Futurama - My Name Is Earl - Curb your enthusiasm - Seinfeld Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Seinfeld - Genialt, og handler om ingenting.Kongen av Queens - Kevin James har komiskills. Friends - Chandler gjør serien morsom alene. 7865422[/snapback] Lett jeg sier meg enig! Lenke til kommentar
pi. Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 MADtv (Vet ikke helt om det kan kalles komiserie) The Simpsons Og Plipp, Plopp og Plomma Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Scrubs - Dr. Cox 7865422[/snapback] Enig, enig Topp 3: 1. Scrubs! 2. Simpsons 3. Bundy Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 - The Simpsons - Scrubs - Seinfeld - Family Guy - Alle elsker Raymond - That 70s show - Kongen av Queens Sånn ca i den rekkefølgen Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Arrested Development Little Britain Scrubs The Young Ones Alle disse er konge serier med goood humor, anbefaler at du ser disse. Lenke til kommentar
Sigg3n Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) That 70's show, Scrubs og Malcolm i midten for evah!! Endret 22. februar 2007 av Sigg3n Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Min største favoritt er Seinfeld Men jeg er også en stor fan av Fraiser. Scrubs har jeg begynt å se nå nyligt og er mektig imponert. That 70s Show har allitd vært der når jeg trenger en latter etter skolen. Og King of Queens er kos om kveldene. Av annen komedie liker jeg: Everybody Hates Chris My Name is Earl Off Centre <- gutta fra american pie Studio 60 on the Sunset Strip Two And A Half Men Two Guys and a Girl Ugly Betty <- Søt jente ass talkshows: Mister Conan O'Brien Jay Leno tegneserier: Family Guy Futurama Simpsons Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Mine topp 3 i tilfeldig rekkefølge: Scrubs Seinfeld Simpsons Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 1. scrubs 2. Friends 3. sienfeld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå