DexterMorgan Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Jeg har snart bursdag, og håper på litt penger... Jeg har tenkt på ny mobil, men vet ikke hva jeg skal se på... Jeg trenger: Funksjoner: - Kalender: Ja - GPRS: Samme det - EDGE: Samme Det - Email klient: Samme det Form: - Form: Alltmulig - Vekt: Alltmulig -"Støt/sprut/støv-sikker": Så god som mulig Skjerm: Fargeskjerm - Touchscreen: Samme Det Pris: Helst imellom 1 - 3000 Med abonnementsbinding: Nei Diverse: - Merke: Helst Nokia men... - Kamera: Ja - Videokamera: Helst - Infrarød port: Helst - Blåtann (Bluetooth): Ja - Internminne: Ja - Minnekort: Ja - MP3: Ja - Radio: Samma det - wLAN: Samma det - Mulighet for GPS: Neh - Batterilevetid: Samme det Har sett litt på 6288, men den hadde ikke mulighet for å overføre musikk fra dataen til mobilen med kabel. Håper at noen av dere kan hjelpe meg! Endret 9. februar 2007 av Chikamaharry Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hva med å prøve Amobils mobilguide? -snubbel Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 BUMP... Kan noen komme med noen forslag, har så vanskelig å velge ;( Har fikset litt og Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Som sagt er prisguiden et godt sted å starte. Uansett, skal du ha 3G? Hvis ikke er walkman-serien til Sony Ericsson et godt utgangspunkt siden du sannsynligvis skal bruke telefonen til musikk. SE W810i er jo fin, eventuelt W710i om du foretrekker klapptelefoner. Men igjen, om det er helt nødvendig med Nokia kan du ta en titt på 5300. Skal du ha 3G så blir det litt verre, mtp. det med minnekort/musikk. Skal du forresten ha en telefon primært for musikk? Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Samsung SGH i300 har ingen sagt noe om. Det er kanskje en treg telefon, men mye plass, god nok lyd og billig pris. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Skal ikke uttale meg om den telefonen, har absolutt ingen erfaring. Men ifølge oivind_dahle er det ikke en god telefon. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=550135&hl= EDIT - Og den er gammel. Endret 9. februar 2007 av edge Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Skal du forresten ha en telefon primært for musikk? 7909068[/snapback] Ikke bare til det... Må kunne ta litt bilder, og slikt... Kanskje Planlegge litt og :S EDIT: En som kansjke ligner på 6280 Endret 10. februar 2007 av Chikamaharry Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Hadde jeg kjøpt 6288 og denne, kunne jeg da brukt den som det er ringa rundt til å overføre sanger fra data'n til mobilen?? Den er Her Endret 10. februar 2007 av Chikamaharry Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det følger såvidt jeg vet med datakabel med 6288. Den saken du har ringet rundt er en Mini-SD adapter, som gjør at du kan benytte Mini-SD-kortet i en vanlig SD-slot hvis du har minnekort-leser på maskina. Men med mindre det ikke følger med datakabel er ikke det noe problem. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 OKei! Takk for all hjelp!^^ Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Da ble det Nokia 5300... Men vet noen av dere om noen slike vesker til den? er ganske redd for den, og vill ikke at den skal bli ødelakt. Og tåler den mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå