Gå til innhold

Hvor mye kan de som tror de kan data, egentlig?

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg MÅ fortelle om en fyr i klassen min, han er veldig opptatt av data, ikke noe galt i det. men jeg tror han misforstår litt ting..

F.eks idag så tok han opp dette med vista :) han mente det kosta 600kr for vista ultimate :p så snakket vi litt om det...

så nevner jeg at andre ting melker vista, som f.eks tastaturer. jeg nevnte også det jeg leste tidligere idag om dette med ddr2 2 gb minnemoduler fra ocz som fikk ett eller annet vista i navnet.

da sa han: ja, nå har det jo vært so-dimm minne som har dominert, men vista minne er jo ddr3, så det er bra det kommer nå ass... jaja, tenkte jeg, orker ikke å diskutere..:p

så sier han at det er så jævli mye nytt i vista, som for eksempel dx10 og at han gledet seg digg til å spille med det... og jeg sa: men du bør vel ha ett nytt skjermkort? og hva kommer da? du gjettet riktig: ehh... nei! i en slik sarkastisk tone... det skal kanskje nevnes at det var flere i klasserommet, og han liker å få meg til å virke dum... jeg har jo 1 karakter bedre i snitt enn ham :)

jeg endte opp med å si at jaja, vista er kult... så gikk jeg :ph34r:

noen som har lignende erfaringer? eller er det bare denne fyren? jeg vet jo at jeg ikke vet alt selv, og har sagt mye feil opp gjennom åra jeg og.. men jeg har aldri stått og blånekta alle andre ting :no:

Endret av tobbesen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan være dum selv om du har 1 karakter bedre i snitt en han :)

Med noen folk går det bare ikke ann å forandre deres mening - thats life :/

Liker ikke selv å diskutere med folk som holder på sitt selv om det faktisk er feil..

- hsds

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...