Staalkontroll Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Da har jeg vært å henta den "nye" bilen min. Var rimelig lei av BMW nå (e36) så kjøpte meg denne volvoen Litt info: 1 eier (gammel mann) Automat (ønsket meg dette lenge) NULL rust, ellers strøken i lakken. Kassettspiller :!: Har ikke helt fått lagt planer på hva jeg skal gjøre med den, men skal vertfall sette i ny CD-spiller (andre forslag taes i mott med takk) Bilen har i dag kjørt 150000, med et servicehefte opp til 140000. Fram til nå er jeg meget fornøyd. Endret 4. februar 2007 av haddis Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Har aldri vært noen fan av 400-serien, men dette så i hvert fall ut som et fint eksemplar. Forslag: Nye felger Spoiler (mistenker dog at det ikke ser så bra ut siden den er så kort bak, må sjekkes) Nye seter? De gamle var heslige Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Nye felger er bra ja! Spoiler synes jeg ser bra ut, hadde original på min. Synes det ser bra ut med en sånn refleksplate også mellom lyktene bak skiltet. Link til biler av gamlebilen min: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5461223 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Nye felger er bra ja! Spoiler synes jeg ser bra ut, hadde original på min. Synes det ser bra ut med en sånn refleksplate også mellom lyktene bak skiltet. Link til biler av gamlebilen min: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5461223 7850025[/snapback] Har lest igjennom hele tråden din. Meget bra må jeg si! Felger kommer til sommeren, spoiler er absolutt noe som skal monteres. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Nye felger er bra ja! Spoiler synes jeg ser bra ut, hadde original på min. Synes det ser bra ut med en sånn refleksplate også mellom lyktene bak skiltet. Link til biler av gamlebilen min: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5461223 Trekker herved tilbake min mistanke om at spoiler ikke så bra ut Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Åh, en sånn 460 har jeg brekka mye rundt med, morsom bil! En kammerat av meg har sånn.. Digge seter, bra brekk og bra varmeapp, dårlig diff. i girkasse. Morsom sladdebil/vinterbil! :!: Endret 1. februar 2007 av pc^2004 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Setene var det som overrasket meg mest, er som å sitte i godstolen hjemme Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg å har aldri, og kommer aldri til å være glad i 400 serien eller 300serien, men det så da ut som du hadde fått et greit eksemplar Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Har aldri vært spesielt glad i Volvo generelt jeg heller, men nå var det på tide å ha noe driftsikkert etter å ha skrudd på bmw i 2 år. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 120 hk? Disse kom vel bare med 2.0 liter på maks 115.. Pirk pirk! Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 120 hk? Disse kom vel bare med 2.0 liter på maks 115.. Pirk pirk! 7861476[/snapback] 2.0 literen kom aldri med 120 hk nei, bare turbo motoren som hadde 120 hk. I følge Volvo har 2.0 literen 81 kw som da blir 110 hk, men ska vist gå rimelig bra uansett, og deilige seter har de hele gjengen! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har aldri vært spesielt glad i Volvo generelt jeg heller, men nå var det på tide å ha noe driftsikkert etter å ha skrudd på bmw i 2 år. 7859811[/snapback] Så vidt vi vet så sitter det me renault-deler i 400-serien, også motor. Han har hatt litt prob. teknisk. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Fult klar over at bilen er produsert i Nederland, og at motoren er fransk. Men de seneste modellene er faktisk driftsikkert. Noen M40 motorene til bmw IKKE er. Fikk uansett motert ny spiller i bilen. Neste nå er spoiler....men det viser seg vansklig å finne.... Endret 4. februar 2007 av haddis Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kanskje ikke den mest spennende bilen og style.... 400-serien er vel kanskje den minst pene av dem alle.. Men men... får du på litt mer styling så blir den vetfall ikke værre. Uansett! Lykke til videre med prosjektet ditt Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Synes den er helt grei å style jeg.. Her er bilen til Thunder, en bekjent. Laget nesten samme stylingen til min bil.. Tok utgangspunkt i Golf 2 styling.. http://videos.streetfire.net/search/volvo+...f1cdcef90ae.htm Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Synes den er helt grei å style jeg.. Her er bilen til Thunder, en bekjent. Laget nesten samme stylingen til min bil.. Tok utgangspunkt i Golf 2 styling.. http://videos.streetfire.net/search/volvo+...f1cdcef90ae.htm 7870424[/snapback] Joa... greit nok... Men har aldri vert noen Volvofan jeg da. Men uansett så er nok 400-serien den kjedeligste av alle. Men.. dette har jo ingenting med saken å gjøre hva jeg synes... Bilen ble vertfall ikke værre med styling. Setene liker jeg heller ikke i denne bilen (kamerat av meg hadde lignende bil, så det vet jeg) De er komfortable.. men man får liksom følelsen av at man detter ut av bilen hvis man blir for ivrig på rattet. Passer liksom ikke helt med masse styling, for å få bilen til å se sportsligere ut, når setene er rene hjørnesofaen... Men som sagt.. disse kan jo lett byttes ut. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Er ikke alle som _MÅ_ kjøre gris da Jeg satt fint i mine seter inntil jeg byttet seter, dette var pga regler fra NBF siden jeg bruker bilen på bane, men de orginale stolene er greit til vanlig bilbruk.. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Er ikke alle som _MÅ_ kjøre gris da Jeg satt fint i mine seter inntil jeg byttet seter, dette var pga regler fra NBF siden jeg bruker bilen på bane, men de orginale stolene er greit til vanlig bilbruk.. 7880815[/snapback] Jeg mente ikke at disse setene ikke fungerer.... Men hva er vitsen med å koste på masse penger for å få bilen til å virke/bli sportsligere når setene etter min mening er alt for komfortable....? Det står liksom ikke helt i stil.. hvis du skjønner hva jeg mener? Motoren er grei nok. Går ganske greit til å være en stor og tung Volvo. Men det ødelegger litt at noen modeller hadde en del Renault deler... Gjør like mye jobb med interiøret som med den utvendige stylingen, slik at det blir mer gjennomført. Jeg så en Opel Ascona B 1982 mod. en gang, som var råstilig! (detta er altså rundt 10 år siden) Hele bilen var perfekt stylet og senket. motoren var også overhalt. Bilen var også nylakkert. MEN!... Interiøret.. eller rettere sagt setene ødela absolutt hele bilen! Her snakker vi seter med null sidestøtte og litt blomstrete mønster. Huff og huff! Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Smaken er som baken, delt, og det tror jeg vi alle skal være glad for Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Smaken er som baken, delt, og det tror jeg vi alle skal være glad for 7888244[/snapback] Hehe... ja. Takk gud for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå