Footy Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kjempe fornøyd med den nye prosessor en , MEN!.. Tempraturen ligger på 38 grader idle og litt over 40 på load... flott flott, men vifta på kjøleren bråker jo som en gud i forhold til hva jeg hadde forventet meg. Så jeg lurer, går det ann å kjøpe ny vifte, altså bare vifta, ikke kjøleren? da tenker jeg jo seff på en stillegående vifte... Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det går ann, men det bli jalla og kjøler ikke like bra. Invister heller i en ny cpu vifte, som arctic Cooling freezer 64 pro, elns. Koster nesten like mye som en ny vifte, også. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Min stock kjøler er veldig stille, noe som tyder på at det er ulike vifter på samme stock kjøler, har du noen venner eller bekjente som har en stock intel kjøler til overs, så kan du kansje så om dem sin vifte er stillere. Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Stockkjøleren min er helt stille, hører den ikke over GPU vifta + disker. Men den lave hastigheten fører jo til at cpu ligger på 55 grader idle... Blir vel ny kjøler når lønna kommer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå