skylinepower Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 sliter fryktlig med brae bilder trenger raske tips når jeg tar blir de uklare når jeg ser de på pc en det gjelder spesielt når jeg tar bilder her nede på rommet med lys i tak og på skrive bord prøver med blits og uten blir ike mye forskjell har jeg motivet fo nært? må jeg zome inn? hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Du må fokusere Legg ut et bilde så vi ser hva problemet er. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 de blir rett og slett dørlige Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hehe, fokusen ja! Du må enten stille inn at kameraet fokuserer når du trykker utløserknappen halvveis inn, eller fokusere manuelt. Marius Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 hva vil det si? kan ikke slik "foto sprøk" Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Glem det med manuel fokus, på kompakt går ikke dette ann, såvidt jeg vet. Jeg vet ikke hvordan autofokusen fungerer på slike kamera, har kunn hatt/har Dslr. Men det er fokusen som er probelmet iallefall. Marius Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 På disse bildene ser det helt klart ut til at motivet er for nært. Prøv litt bedre avstand, og se om det funker. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 skal jeg zome da og eller? irriterer meg atd et ikek går an og zome i film med det, eller gjør det? Lenke til kommentar
perottol Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Du fikk vel med manual til kameraet ditt? Kanskje en idé å i det minste lese der om fokusering før du spør her? Der står det nok hvor nært du kan ta bilder. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kanskje det vil hjelpe bruke makro? På nærbilder altså. Da blir det sikkert bedre bilder. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 makro, hva er det? Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er en sånn funksjon du kan stille inn. Den gjør slik at du kan ta bilder av ting som er nærmere. Feks på de bildene du la ut, så burde du bruke macro funksjonen på kameraet ditt. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 det står noe jeg ike aner hva er så dere kan forklare EV Compensatoion White balance ISO speed de tre tingene vet jeg ike noe om så i hånd boken og fant ike noe o det hva er de? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg fant, jeg fant... Håper dette hjelper deg på vei... Hentet det fra instruksjonsboken for kameraet ditt på nettet. makro.bmp Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 takk bildene ble mye bedre og jeg fant den knappen på kameraet, men fant ikke det i instruksjons boken Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) får ike til og zoome når jeg filmer med det, går det an ? hvordan`? post 1700 Endret 12. februar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
jangul Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Sjekk bruksanvisningen, din latsabb... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg fant, jeg fant... Håper dette hjelper deg på vei... Hentet det fra instruksjonsboken for kameraet ditt på nettet. 7860566[/snapback] siden han fant noe jeg ike finner i bruksanvisningen så kan det hende han finner den på nettet og men noen som vet? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 jeg finner ikke noe i bruks anvisningen kan noen hjelpe da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå