Dragonheart Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Når jeg setter inn en minnepenn så fryser hele maskinen (i det sekundet minnepennen er tilkoblet maskinen, ikke når jeg går inn på enheten, men før). Jeg må slå av maskinen og slå den på igjen hver gang, men da finner den ikke minnepennen når jeg går på Min Datamaskin. Men det funker på min andre maskin.. Hjelp? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kanskje noe feil med driver for USB. Har du lagt inn driver for hovedkortet? Sjekket om det er noen nyere driver? Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Kanskje noe feil med driver for USB. Har du lagt inn driver for hovedkortet? Sjekket om det er noen nyere driver? 7841937[/snapback] Jeg har ikke gjort noe med den andre maskinen og der funker det fint. Trenger ikke driver, men her funker det ikke, uansett hva slags usb port, minnepenn, digitalkamera eller webcam jeg kobler til så fryser den. Og ikke på den andre maskinen. Endret 31. januar 2007 av Dragonheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå