Madrigal Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei, jeg har nettopp skaffet meg en SE K610i med et Telenor-abonnement. Det fine med abonnement fra Telenor er at jeg kan låse opp operatørlåsen graits, og dette har jeg nå gjort. Men jeg synes det er ganske stusselig å ha alle Telenor-greiene på telefonen, så jeg lurer på om det er mulig å fjerne alt innhold på telefonen og installere OS på nytt, gjerne med standard OS fra Sony Ericsson? Lenke til kommentar
iSamurai Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei, jeg har nettopp skaffet meg en SE K610i med et Telenor-abonnement. Det fine med abonnement fra Telenor er at jeg kan låse opp operatørlåsen graits, og dette har jeg nå gjort. Men jeg synes det er ganske stusselig å ha alle Telenor-greiene på telefonen, så jeg lurer på om det er mulig å fjerne alt innhold på telefonen og installere OS på nytt, gjerne med standard OS fra Sony Ericsson? 7841853[/snapback] Hvordan var trikset for å få låst den opp? Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg sendte bare en mail til Telenor og spurte om det var mulig å låse den opp gratis, og fikk da en veiledning for K610i. Ellers er den vanlige metoden å kontakte kundeservice og oppgi IMEI-nummeret, og da får du koden. Lenke til kommentar
troffen_k750i Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 lever telefonen til et verksted, eller send den til unlockshop, gsmteknikk eller liknende, de kan flashe den orginale programvaren for deg. Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Takk skal du ha. Vil hvilket som helst verksted godta telefonen, selv om det ikke ble kjøpt der? Den er kjøpt fra Telenors nettbutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå