Mafo Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Teknologikjempe fra HTC, en slanket versjon av Nokia N93 og en hittil ukjent LG-telefon i butikkhyllene. Februar blir en herlig måned. Les mer Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 for bare håpe vi ser nokia n95 i februar ellers mye spennenede Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 for bare håpe vi ser nokia n95 i februar ellers mye spennenede 7841899[/snapback] Gjer nok ikkje det. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 De så da ikke så dumme ut! Fint design på telefonene. Håper de kommer ut om ikke så alt for lenge, men som vanlig blir enkelte telefoner lansert etter lanseringsdatoen. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 mmmmmmmmmmm. da var det å legge av litt penger (ca 9k) Lenke til kommentar
groov Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 wow, 640x480 og Xscale på 624 mhz? Samme spec som på min 3+ år gamle HP hx4700. Den er endel lettere dog Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Lagringskapasiteten er ikke så imponerende til å være en maskin som dette. Det innebygde minnet er på 128 MB, noe som ikke holder til mange musikkfiler eller filmer. Du kan imildertid utvide minnet med en rekke forskjellige minnekort: SD, MicroSD, MiniSD, MMC, og RS-MMC. Du har også muligheten til å bruke to minnekort samtidig, ettersom N800 har to spor for dette. Stusser fortsatt over hvordan dere formulerer dere med tanke på internminne. En som ikke har noe særlig kunnskaper om minne på mobiler generellt vil få et dårlig inntrykk ut i fra formuleringen over. Det virker som den har lite mine. Hvis det ikke er noen hindre i programvare kan jo denne ta 8 gb. Altså, hm, bare første setningen i det jeg siterte som jeg synes gir et feil inntrykk. Og N93i er ikke helt lik inni som N93. Grunnen til at den er smalere er blant annet at den har svakere batteri enn N93, dårlig Nokia! Athena ser morsom, men for stor ut, mens Z720 synes jeg ikke er tynn nok til å være i noen Ultra-serie, men sikkert grei mobil. Av februars modeller må N800 være den mest spennende, synes jeg. Gleder meg mer til 6290, N95 og mer som bør komme neste i mars. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 En som ikke har noe særlig kunnskaper om minne på mobiler generellt vil få et dårlig inntrykk ut i fra formuleringen over. Det virker som den har lite mine. Hvis det ikke er noen hindre i programvare kan jo denne ta 8 gb. Altså, hm, bare første setningen i det jeg siterte som jeg synes gir et feil inntrykk. Du har et poeng der. Skal finne frem omformuleringspennen. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 N93i ser meget bra ut! Jeg har ikke fulgt med i det siste, så det er første gangen jeg ser den i dag. Men 5-6000 er for dyrt for en mobil... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Likte den nye fra LG! Rotet med mine suverene franskkunnskaper fram et fransk nettsted som hadde fått tak i noen spesifikasjoner. Den virket ganske liten og lett. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hvorfor MÅ det alltid komme så mye nytt rett eller at jeg har kjøpt? Velvel, jeg bytter ikke ut X820'en min med det første uansett. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har vi mobilen med alt? Er den ultimate (i dagens teknologi) våtdrømmen til oss nerder endelig kommet? 9000 er mye penger men jeg ga 8000 for qtek 9000 og jeg har ikke angret et sekund. Om ikke grusomme feil blir oppdaget blir HTC X7500 min. Så snart kontoen takler det så blir den min. Og jeg gleder meg som en liten unge. Ja den er stor, men det er nødvendig om man vil surfe skikkelig, se videoer skikkelig og bruke et qwerty tastatur skikkelig. Man trenger en stor skjerm med høy oppløsning og skal man ha strøm til å drive det så må man ha et stort batteri. Spesifikasjonsliste. Det er ren knockout på hele maredet. You name it, HTC X7500 got it. Er jeg gal? ja i aller høyeste grad og det er jævla morro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg