bodycrap Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei. Jeg er en jente som liker å lese masse. Jeg leser nå en krim som heter "øyne blå," men jeg lurte på om dere har noen andre gode krim bøker og anbefale..? For jeg har nesten ingen krim bøker. x_x Bare å gi forslag til noen andre gode bøker, for jeg leser jo ikke bare krim o_o Takk for meg. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Agatha Christie er et "must" om du liker skikkelig krim Mye handling i lukkede rom og nesten aldri løsningen før på de siste sidene. Ellers er også historiene til Sir Arthur Conan Doyle om Sherlock Holmes utrolig bra. Neste gang du er i London anbefaler jeg et besøk i Baker Street. Sist jeg var der fantes det en restaurant i første etasje i 221b, men hører at det nå kanskje bare er en souvenirbutikk?! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Prøv Carl Hiaasen, feks Nakenbad eller Splitter Pine. Enkle, greie og bra story. Er bra bøker, dog ikke noe finkultur. Liker lettlest skjønnlitteratur da jeg studerer og leser nok fra før av, og bruker bøker til ren avslapping! Så til det bruket er de meget tilfredsstillende! Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg liker veldig godt Sjöwall og Wahlöö bøkene de er ganske spenende, det har gått noen serier fra bøkene på TV der kriminalsjef Beck er hovedperson og Gunvald Larson er også et kjent navn der Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Sjekk ut Jo Nesbøs bøker om Harry Hole. Knakende bra bøker. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 "Rødhette" og "brannmur"<3 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Henning Mankell er en god krimforfatter, med etter min mening veldig menneskelige og fine karakterer. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Sjekk ut Jo Nesbøs bøker om Harry Hole. Knakende bra bøker. 7847730[/snapback] Støtter denne. Vil også anbefale Unni Lindell sine bøker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 "Rosens Navn" av Umberto Eco. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Agatha er ett must, og som Pencil over sa; "Rosens Navn". Vidunderlig bok som du aldri kommer til å glemme! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Herlig film og det da med Sean Connery & Christian Slater Andre bøker du ikke vil kunne legge fra deg før de er utlest: Ken Follet - Pillars Of The Earth! Finnes på norsk også.... Tror den heter Katedralen.... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 En annen bok av Umberto Eco er "Foucault's Pendulum". Hårreisende god Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Alle av Agatha, og De Dødes Tjern er bra. Må tenke litt for å komme på flere. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Bøkene av Jefferey Deaver fallt godt i smak hos meg, skal dog nevnes at jeg ikke er noen lesehest og det er kanskje ikke en bok for de som liker "tyngre" bøker. Men er du blant de som ikke leser så mye til vanelig anbefales de på det varmeste. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ser at ingen har nevnt Anne Holt. Synes hun skriver veldig bra. Ellers kan det jo ikke nektes for at Agathe Christie har spydd ut fantastisk krim på samlebånd, de fleste klarer bare noen bøker før det blir dårlig eller bruker alt for lang tid på hver bok. Hvis du klarer å oppdrive alt hun har skrevet kan du vel lese ei stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå