PatSharpX Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 "Rødglødende funkrock og sjælfulde ballader med de langtidsholdbare pebersvende." Roskildefestivalens forklaring. De har jo holdt på så lenge så det er vanskerlig å putte de inn i en sjanger. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Syns Roskilde sin forklaring var fin, jeg Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 At det er pop betyr ikke at det ikke er rock. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 At det er pop betyr ikke at det ikke er rock. 7849174[/snapback] Det er riktig. Pop er en forkortelse for populær musikk, samtidsmusikk. Navnet popmusikk kommer fra engelske "popular music". http://no.wikipedia.org/wiki/Pop Lenke til kommentar
sh- Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Altså, du kan ikke gi Red Hot Chili Peppers en sjanger uten noe skråstrek.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 'Blood Sugar Sex Magik' hadde funky lyd. Senere har det blitt mer og mer mainstream. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Funky poprock med hint av punk Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Red Hot Chili Peppers blir vel ofte omtalt som FunkRock. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Garantert eit Funk-Rock band! Eg meiner det er det dei er mest omtalt som i media Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Funk-rock ja! Hvertfall det nyeste albumet! Det er jo funky som få! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 http://www.last.fm/music/Red+Hot+Chili+Peppers Det er hva folk "tagger" det som. Men kategori spiller ingen rolle, om du liker RHCP hører du på det Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Funk-rock ja! Hvertfall det nyeste albumet! Det er jo funky som få! 7861523[/snapback] Stadium Arcadium er jo vannvittig flatt og mainstream i forhold til det eldre de har laget (f.eks Blood Sugar Sex Magik). Jeg synes Stadium Arcadium likner mer på poprock enn skikkelig funk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det vil jeg være enig i, dessverre. Det er bra, men ikke helt på høyden. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Stadium Arcadium er et sommeralbum og bortimot alle sangene handler om kjærlighet, da blir det ofte ganske mainstream. Men albumet er bra!! Endret 3. februar 2007 av Compsognathus Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Ja, men alle sangene er så sinnsykt like. Så har plukket ut de jeg liker best og blander de sammen med annet fra RHCP, for albumet alene er litt ensformig. Endret 3. februar 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Et litt spammende latterliggjøringsinnlegg er fjernet. Hold dere saklige og unngå overdreven bruk av visse tegn. Lenke til kommentar
Veni Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Funky poprock med hint av punk 7859490[/snapback] slenger meg på den jeg man kan egentlig si at red hot chili peppers er i en klasse for seg Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det at sangene er "like" på Stadium Arcadium er bare bra egentlig, siden det er et album som er beregnet slik at du skal høre gjennom hele albumet. Det skaper en dritkul effekt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Det at sangene er "like" på Stadium Arcadium er bare bra egentlig, siden det er et album som er beregnet slik at du skal høre gjennom hele albumet.Det skaper en dritkul effekt. 7932538[/snapback] Når sanger er like så skaper det en effekt av at jeg kjeder meg ihjel. SA er skikkelig dårlig. Kan de ikke gå tilbake til Mother's Milk og Blood Sugar Sex Magik-stilen :\ Endret 13. februar 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå