m0zzdart Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg har en stk strømmforsyning på 250 watt. har kobla uv lys rinktig til. men den starter jo ikke når jeg setter i strømmen. hva må jeg gjøre for at den skal starte? den står ikke i en maskin uv lyset og strømmforsyninga ligger på bordet. men hva må jeg gjøre for å få strømmforsyninga til å gå uten at den er koblet til en pc? takk Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Du må jump starte strømforsyninga... ta den 20/24pin kontakten, finn den grønne ledningen og sett en ledning mellom den grønne og en svart på samme kontakt.. da vil strømforsyninga starte opp Endret 31. januar 2007 av _tHokA_ Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Du må jump starte strømforsyninga... ta den 20/24pin kontakten, finn den grønne ledningen og sett en ledning mellom den grønne og en svart på samme kontakt.. da vil strømforsyninga starte opp 7841931[/snapback] jeg skjønte ikke helt. hva mener du med å sette en ledning mellom de? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Finn en ledning, avisoler begge sider. Så setter du ene lednings enden inn i den grønne, også den andre enden i den svarte Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 prøvde det. men den vill ikke starte? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 FANT svaret Her Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 er det samma jeg ba deg gjøre Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 er det samma jeg ba deg gjøre 7852560[/snapback] men forstod den ikke. men har fått det til. uansett hva kan jeg koble til enn bare uv lys til strømmforsyninga. noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå