amdorintel Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt overgang fra firewire til usb?sånn at man kan bruke usb som firewire Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det går ikke ann, du må kjøpe ett utvidelseskort som støtter firewire. Greia er at det er to forskjellige teknologier Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Det går ikke ann, du må kjøpe ett utvidelseskort som støtter firewire. Greia er at det er to forskjellige teknologier 7841681[/snapback] ok..så man får ikke da bare en overkobling der da?..hvor får jeg taki utvidelseskort da? Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Greia er at jeg skal ha fra et kamera til usb siden ejg ikke har firewire. noen som vet om hvor jeg får taki noe sånt: http://www.everythingusb.com/images/list/p...usb2dvcable.jpg Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) en slik kanskje? Endret 31. januar 2007 av iver.no Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 en slik kanskje? 7841722[/snapback] ja,må vel sette i et sånt kort da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå