molland Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei Jeg lurte på om det er mulig å installere xp/vista på annen hdd som allerede har informasjon men ikke OS, er altså ikke c disk men annen disk i pc'en, vil det da bli slettet eller kan jeg gå fram trygt? Lages en partisjon av xp/vista eller må jeg lage den på forhånd? mvh Frode Lenke til kommentar
superaleks Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Går fint an å legge vista på en annen disk/partisjon og kjøre multiboot. Kan oppstå problemer dersom det er en s-ata disk du skal installere på, og s-ata driverene ikke fungerer for vista enda. Jeg har akkurat det problemet Lenke til kommentar
molland Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Hei Takker for svar, ja er kun s-ata disker i denne pc'en. Jeg er redd for att min nåværende c disk begynner å takke for seg, ørten feil ganske så ofte. Er ikke såå gammel disk, men den har problemer. Derfor tenkte jeg å installere xp/vista på annen disk i pc'en. Men da kan jeg installere xp på en partisjon på D: disken da f eks? mvh Frode Lenke til kommentar
superaleks Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jess, det går fint. Noen har hatt problemer med det fordiom, men et par av dem fikk løst problemet ved å kun ha den disken stående i når du skal installere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå