lilduff90 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 For noen uker siden slutta tastaturet plutselig og virke, men eg tenkte at det sikkert gikk over, og la pc'en tilbake i skapet (oppbevarer den på skolen). Da eg kom tilbake etter helga var tastaturet fortsatt gåent. Dataansvarlig på skolen tok ein titt og sa at eg måtte reinstallere Windows og at det kom til å fikse det, men at det fungerte i sikkerhetsmodus inntil videre. Som sagt så fungerer tastaturet BARE i sikkerhetsmodus. Så eg formaterte, og reinnstallerte Windows (XP Pro hvis det betyr noe), men tastaturet virker fortsatt ikkje, så eg kunne ikkje fullføre innstallasjonen. I dag kjørte eg Recovery-cd'ene som fulgte med, men dritten virker fortsatt ikkje Noen forslag? Trenger PC'en til skolearbeid, så raske svar / forslag mottas med takk Lenke til kommentar
lilduff90 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 bump... hadde vore fint med tips Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Prøvd å koble til et eksternt tastatur? Se om de funker utenom sikkerhets modus. Prøv og formater med annet tastatur om de virker:) Lenke til kommentar
lilduff90 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Etter å ha snakka med flere kompiser som driver med data så prøvde eg å starte uten batteri (bare adapter), og det ser ut som det fungerer... Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har du funnet et en annen løsning på problemet ditt? Eller kjører du uten batteri hele tiden? Lenke til kommentar
lilduff90 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Hei! Nei.. har ikkje funne noke løysing.. tastaturet slutta å virke igjen ganske fort.. bruker usb tastatur no :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå