Gå til innhold

Nye Bioshock bilder. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som la merke til hvor realistisk den skvise-ballen var?  :dribble:

Må jo være det beste spillet, grafisk sett, siden GoW. Kanskje bedre?

8069424[/snapback]

Det var nok nettopp det som omponerte med mest :) Så fantastisk ut. Også VANNET da! :dribble:

Lenke til kommentar

Den presentasjonen som det ble linket til tidligere kan lastes ned her: Bioshock Walkthrough (381MB)

Dette og Mass Effect er de spillene jeg ser mest fram imot dette året. Stemningen virker, som i SS2, helt rå. Når jeg spilte SS2 satt jeg hele tiden med en dårlig følelse og jeg følte meg aldri trygg. Dette spillet ser ut til å kunne gi meg den samme følelsen. August kan ikke komme fort nok....

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å holde meg unna Big Daddyene iallefall. Vet ikke hvorfor, men jeg føler en viss sympati for dem. Og dessuten så tålte de en stor mengde juling før de falt om.

Gleder meg virkelig til denne tittelen. Et spill der du faktisk påvirker handlingen på en stor skala.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
Jeg kommer til å holde meg unna Big Daddyene iallefall. Vet ikke hvorfor, men jeg føler en viss sympati for dem. Og dessuten så tålte de en stor mengde juling før de falt om.

Gleder meg virkelig til denne tittelen. Et spill der du faktisk påvirker handlingen på en stor skala.

8083277[/snapback]

Nå har det ikke lekket ut så mye om selve historien ennå, men etter hva jeg har skjønt så virker det som Little Sister spiller en vesentlig rolle. Og for å få tak i de, så må du få Big Daddy ut av veien. Og hvordan du kan ha sympati med noen noen som beskytter små jenter som spiser døde mennesker skjønner jeg ikke helt :p

Lenke til kommentar

Haha. Hvor sympatien kommer fra vet jeg ikke. Jeg bare respekterer en "mann" som beskytter små jenter under farlige omstendigheter. Og alle gir han pes hele tiden. Skulle vært mulig å vært på lag med BDene. Hadde tatt over hele Rapture med dem på laget.

Og jeg leste meg opp på handlingen. Svetten vil renne i jakten på Adam iallefall.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...