Straffa Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Nye Bioshock bilder Link Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hmm....tipper spillet får 18 års grense Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Bileta var skuffande i forhold til kva me har sett i video frå før :-/ Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Syntes det var noe rart med grafikken, kan ikke helt sette spissen på det, men den var "smudgy" elelr noe. Hvis du ser på fiendene så skjønner der kanskje hva jeg mener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 bildene på gamespot ser mye bedre ut enn dette.... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Synes det fortsatt ser fantastisk ut. Kan se noe "piggete" ut, for eksempel på hånda, men sånn er det gjerne på screenshots. Ser mye, mye bedre ut i bevegelse. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Dette er mer et spill for de med sær smak. Blir nok ikke noen hit dette her. 7842994[/snapback] Aldri si aldri. Katamari, anyone? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det blir sikkert like konge som Deux Ex og System Shock! Ergo det vil heller ikkje selge altfor godt Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det blir sikkert like konge som Deux Ex og System Shock! Ergo det vil heller ikkje selge altfor godt 7843023[/snapback] Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Mens oss som vet om det, kommer sikkert til å få det fett! Er ute etter en god skremsel, dårlig med det på Xbox 360... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Mens oss som vet om det, kommer sikkert til å få det fett! Er ute etter en god skremsel, dårlig med det på Xbox 360... 7843594[/snapback] Spilt Condemned ? 7843620[/snapback] FEAR? Oblivion... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Prey er vel også av det litt skumle slaget ? Har ikke prøvd det. 7843787[/snapback] Ikke særlig egentlig. Bare creepy når man blir angrepet av spøkelsesbarna nestne i starten. Uansett, BioShock ser virkelig herlig ut. Et spill som nok vil havne i hylla mi etterhvert. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Mens oss som vet om det, kommer sikkert til å få det fett! Er ute etter en god skremsel, dårlig med det på Xbox 360... 7843594[/snapback] Spilt Condemned ? 7843620[/snapback] Ja, eneste gangen jeg ble skremt var da læreren var ved skapet, hvis du skjønner hva jeg mener Ellers var det ikke så skummelt... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Deux ex ble aldri laget, Deus Ex ble derimot laget, og de som spillte det likte det godt! Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Deux ex ble aldri laget, Deus Ex ble derimot laget, og de som spillte det likte det godt! 7844264[/snapback] Hva mener du me d? Men jeg er enig me flere her at vidoene fra spillet ser mye bedre ut, men skal ha d uansett. Endret 31. januar 2007 av hebbe_lille Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ser snasent ut dette her. Must have! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Dette er mer et spill for de med sær smak. Blir nok ikke noen hit dette her. 7842994[/snapback] Dette blir et spill for de med sans for kvalitet. Desverre så kan du nok med bakgrunn i tidligere erfaring og historie ha rett. Er mange kanonspill som har solgt i et latterlig lavt ental eksemplarer. Flere utviklere har stengt dørene, og vi som kunder er vel de som egentelig taper på det. Ta for eksempel et spill som Hostile Waters. Det var nyskapene, moro og blandet flere genere sammen. Desverre solgte det bare i 5000 eksemplarer. Mitt mareritt er at vi sitter igjen med et par store utgivere som EA. Under juletreet ligger The Sims 16 og Call of duty 9. Ser ut til at jeg bli litt engasjert, men jeg håper ikke du får rett i at dette ikke blir en hit. Men, det er det jo faktisk vi forbrukere og spillere som kan gjøre noe med Endret 1. februar 2007 av firberblad Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det har jo fått sin del publisitet. Tror ikke det blir en flopp, men at det selger minst ganske godt. Er forøvrig ingen analytiker, så min synsing er jo verdiløs. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Bioshock blir nok ingen flopp. Selv om mange er usikre på hva spillet går ut på får det mye omtale, og word-of-mouth. On-topic, bildene er tatt av Elizabeth som er PR ansvarlig ved 2K Games, så de er ikke like staget som skikkelige screenshots ville være, sansynligvis ikke hentet fra framebufferen til 360. Disse bildene var derimot ment som en liten gjennomgang av en encounter i Bioshock for siden Cult of Rapture, som er en greie for hardcore Irrational/TTLG/Bioshock fans laget av 2K. Ganske kult gjort av de, for å være en såpass stor utgiver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå