dinosauren Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Hei Lurer på hva disse bilene koster ny: Jeep Wrangler Jaguar Coupe XK8 Takk Endret 31. januar 2007 av dinosauren Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jaguaren koster ca. 1.3 million, Jeepen vet jeg lite om. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hvor mye koster denne bilen? Med fare for å virke frekk sier jeg: Det må da være det dummeste spørsmålet jeg noen sinne har hørt. Er så fantastisk mange faktorer som spiller inn. Gjør et søk på finn.no så ser du hva de ligger på i pris... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Tre... hundre... millioner... kroner! Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Du wazzza tror ikke det er enorme pris forskjellen og så mange faktorer som spiller inn visst vi snakker om helt ny bil med som er standard utstyrt. Prisen er jo omtrent den samme uansett hvor du kjøper den. Så ikke for å være frekk men nevne en av dine fantastiske faktorer da? Lenke til kommentar
Ixil Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Skal du ha dem helt ny så er det bare å gå inn på forhandlernes hjemmeside.. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Du wazzza tror ikke det er enorme pris forskjellen og så mange faktorer som spiller inn visst vi snakker om helt ny bil med som er standard utstyrt. Prisen er jo omtrent den samme uansett hvor du kjøper den. Så ikke for å være frekk men nevne en av dine fantastiske faktorer da? 7844328[/snapback] Nå nevnte ikke trådstarter noe om at bilen skulle være ny. Hvis det er tilfelle skal jeg være enig i at prisen ikke er så forskjellig, men jeg tok som utgangspunkt at bilen var brukt... DA er det 1000 ting som spiller inn... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Nå nevnte ikke trådstarter noe om at bilen skulle være ny. Hvis det er tilfelle skal jeg være enig i at prisen ikke er så forskjellig, men jeg tok som utgangspunkt at bilen var brukt... DA er det 1000 ting som spiller inn... 7844622[/snapback] Lurer på hva disse bilene koster ny: 7841183[/snapback] Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Nå nevnte ikke trådstarter noe om at bilen skulle være ny. Hvis det er tilfelle skal jeg være enig i at prisen ikke er så forskjellig, men jeg tok som utgangspunkt at bilen var brukt... DA er det 1000 ting som spiller inn... 7844622[/snapback] Lurer på hva disse bilene koster ny: 7841183[/snapback] 7844663[/snapback] Det er på øya en først blir blind Sorry... Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg prøvde å gå inn på forhandlerens hjemmeside. Men jeg syns siden var dårlig laget til og jeg fant ikke noe pris. Da tenker jeg spesielt på jeepen. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Jaguar XK koster fra 1.3 til 1.75 mill ny, pluss utstyr. http://www.jaguar.no/priserutstyr/ Endret 1. februar 2007 av Tee-Zee Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Ingen som vet hva jeepen koster da? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Du får ta deg en tur innom en forhandler og se, da. Er ikke verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå