Calc Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei, jeg trenger et headset med en veldig slitesterk microfon! Kan noen hjelpe til? Hvilken prisklasse må jeg eventuelt opp i? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hva med en Steelsound? Lenke til kommentar
Calc Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Ja kanskje det. De ser litt tunge ut, hvordan er det å ha de på over lengre tid? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Har bare hørt litt selv for lenge siden så det vet jeg ikke, men tror ikke de er spess tunge Lenke til kommentar
naXoz Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 IceMat Siberia er et bra headsett Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 IceMat Siberia er et bra headsett 7842867[/snapback] Men det knekker veldig lett Jeg anbefaler at du ser på noen av sennheiser sine headset Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Syns ikke lyden i Siberia var så imponerende Lenke til kommentar
Calc Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=34959 Dette er foreløpig den beste kandidaten. Sennheiser PC130. Ser veldig behagelige ut! Noen erfaringer? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Sennheiser har mye erfaring i å lage headsett så det er nok ikke ett dumt valg. Men bare så du vet det så er de klokkene i det settet der ganske små Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SHPC150&mcat=c405 Anbefaler jeg, bruker det og jeg elsker det over alle headset jeg har hatt...Bra lyd og digg med mute knapp på mikrofonen Sennheiser har mye erfaring i å lage headsett så det er nok ikke ett dumt valg. Men bare så du vet det så er de klokkene i det settet der ganske små 7846897[/snapback] Anbefal headset isteden for å kommentere Endret 1. februar 2007 av Rancerz Lenke til kommentar
Calc Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Det så fint ut det, var jo litt dyrere da Hvordan er det med "ekstern" microfon, er det noen som faktisk fanger opp lyden godt? Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det så fint ut det, var jo litt dyrere da Hvordan er det med "ekstern" microfon, er det noen som faktisk fanger opp lyden godt? 7847974[/snapback] Burde kjøpe MED mic. og ikke ved siden av Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Anbefal headset isteden for å kommentere 7846963[/snapback] Kan ikke anbefale noe jeg ikke har hørt selv, men poengterer at det er kvalitet Lenke til kommentar
Calc Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg går nok for en Sennheiser PC150, takk til alle! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 IMO er bordmikrofoner bedre enn slike som henger fast på headset. Jeg har min 100,- mikrofon omtrent en meter fra meg på pulten og over de siste tre årene jeg har brukt den i CS-mixer med VT har jeg alltid fått høre at lyden er helt perfekt, og den plukker ikke opp pusting eller lyder fra ledning om jeg snur hodet. Lenke til kommentar
Calc Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 JohndoeMAKT: hvilken mic er det du har? Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Syns ikke lyden i Siberia var så imponerende 7845422[/snapback] Du kan ikke forvente det aller beste innen lydkvalitet fra et headset som koster 500 kr og som i hovedsak er ment for gaming. Egentlig så utkonkurrerer Siberia de fleste av konkurrentene i samme prisklasse når det kommer til lydkvalitet. Den eier til gaming, og duger faktisk ikke så verst til musikk. Jeg syns ikke feks. Steelsound er like bra til musikk, bassen blir litt for "pinglete" der. Eneste ulempene med Siberia er at micen er ekstern, og settet kanskje ikke er av den mest solide typen. Men så lenge du er forsiktig med det, skal det gå helt fint. Jeg har hatt mitt i over et år nå, har mistet det i golvet flere ganger, men det henger fremdeles sammen i en bit Alternativt hvis du ikke vil ha Siberia så anbefaler jeg Sennheiser PC160, men klokkene der dekker ikke hele øret. Endret 4. februar 2007 av dir3 Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Koss er helt uaktuelt ? Det har da utrolig god og klar lyd, micen er helt sikkert god, i tillegg til at man har garanti ut livet! (Tror jeg, gjelder i alle fall flere headsets) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 JohndoeMAKT: hvilken mic er det du har? 7867336[/snapback] Det er linket til den i prisguiden i innlegget mitt. Det viktigeste mtp lydkvalitet er IMO hvordan du fininnstiller mixeren i Windows. Har du et integrert lydkort med ville settings i mixeren kan du få during og skurring og slike ting, men med litt tuning får du lyden ganske så perfekt, nesten det samme hvilken mikrofon du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå