Steina Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Finnes det noen beskyttelse for LCD skjermer å få kjøpt? Tenker da på kanskje en slags polstret pose man bare trer over skjermen eller noe. Jeg frakter på skjermen 2 ganger i uken, så det blir raskt litt skitt på skjermen. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 du kan jo alltids ta turen innom en data/elektro butikk aa faa slik "isopor"pose som skjermene kommer i normalt, de har sikekrt en haug liggende sam bare blir kastet.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Skjønner ikke helt hva slags poser du snakker om. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 har du kastet den esken som skjermen kom i da du skaffet deg den ? det er den beste måten å frakte en skjerm på. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Ja jeg har kastet den, og det er ikke den beste måten å frakte skjermen på, når jeg pakker PC'n i bilen hver Fredag og Søndag (2 ganger for uken). For lengre turer så er det seff greit, men er bare snakk om 10 mil per vei Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hvis du har 19" - Så kan du snu skjermen med lcd plata inn i pasasjer setet, og spenne på beltet. Men da forbeholdt med korte turer. Har selv gjort det når jeg bytta kontor. Men det er jo ikke noe og anbefale. Esken som følger med er som regel det beste. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Hvis du har 19" - Så kan du snu skjermen med lcd plata inn i pasasjer setet, og spenne på beltet. 7843533[/snapback] Ja seff.. Gjør det Lenke til kommentar
razer Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Microplex.no (under kabinetter --> tilbehør) har noe lignende iallfall, bærereim for LCD-skjermer, ikke helt det du leter etter kanskje, men nesten Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Bobleplast, kan kjøpest i div butikker, data butikker har som oftest etter de har fått noe varer som de kanskje kan gi deg. [EDIT] Kanskje ikke det beste siden du skal frakte den 2 ggr i uka.. Endret 1. februar 2007 av B-QL Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) da må du lage deg en kasse for å frakte skjermen i. hvis de finnes en fabrikk i nærheten som lager isoporkasser så går det an å høre med dem eller kanskje en tre- eller metall-kasse som er polstret -modell etter disse kassen som musikeren frakter instrumentene sine i Endret 1. februar 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Pass på at du pakker skjermen i en av disse spesielle posene som skal hindre antistatisk utladning. Jeg innbiller meg at isopor/skumplast kan få ganske høye statiske spenninger, noe ingen elektroniske komponenter liker. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Pass på at du pakker skjermen i en av disse spesielle posene som skal hindre antistatisk utladning. Jeg innbiller meg at isopor/skumplast kan få ganske høye statiske spenninger, noe ingen elektroniske komponenter liker. 7852322[/snapback] de posene av isopor/skumplast jeg snakker om er de som skjermer tv osv er pakket inn i fra fabrikant, saa tviler paa du faar noen problemer med det ja... som sagt spoer paa data/el butikker om de har noen slike poser liggende (som de helt sikkert har) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå