Gå til innhold

Beskyttelse av LCD-skjerm under frakt?

Steina

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har 19" - Så kan du snu skjermen med lcd plata inn i pasasjer setet, og spenne på beltet. Men da forbeholdt med korte turer. Har selv gjort det når jeg bytta kontor. Men det er jo ikke noe og anbefale. Esken som følger med er som regel det beste.

Lenke til kommentar

Bobleplast, kan kjøpest i div butikker, data butikker har som oftest etter de har fått noe varer som de kanskje kan gi deg.

[EDIT] Kanskje ikke det beste siden du skal frakte den 2 ggr i uka..

Endret av B-QL
Lenke til kommentar

da må du lage deg en kasse for å frakte skjermen i.

hvis de finnes en fabrikk i nærheten som lager isoporkasser så går det an å høre med dem

eller kanskje en tre- eller metall-kasse som er polstret -modell etter disse kassen som musikeren frakter instrumentene sine i

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar
Pass på at du pakker skjermen i en av disse spesielle posene som skal hindre antistatisk utladning. Jeg innbiller meg at isopor/skumplast kan få ganske høye statiske spenninger, noe ingen elektroniske komponenter liker.

7852322[/snapback]

de posene av isopor/skumplast jeg snakker om er de som skjermer tv osv er pakket inn i fra fabrikant, saa tviler paa du faar noen problemer med det ja...

som sagt spoer paa data/el butikker om de har noen slike poser liggende (som de helt sikkert har)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...