Gå til innhold

18år på battery?

Gozarpz

Anbefalte innlegg

I dag er lappen blitt fjernet  :p

7926643[/snapback]

:huh: Kanskje de henger på forumet og ble skremt av posten til tilstad :thumbup:

7934317[/snapback]

Jepp, det er jeg helt sikker på. Sjefen er 60-70år, og det jobber gamle bestemødre der. :p

Regner med de fikk en del kritikk på aldersgrensa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet at det er 15års aldersgrense på Battery fra før av.

7841076[/snapback]

Jeg har da kjøpt Battery mange ganger, selv om jeg ikke fyller 15 før om nesten en måned. Hadde ingen problemer i fjor sommer med det?

Er vertfall 14års grense på Burn.

7841563[/snapback]

Har aldri merket noe til denne heller.

Lenke til kommentar

Det er jo faktisk slik at du kan drikke deg ihjel på vann også. Det er en annen sak.

Skjønner ikke hvorfor battery er 18 år når du like godt kan bli avhengig på brus som er minst like skadelig på grunn av sukkerinnholdet. Har heldigvis lest her at Burn er 14 år så det er visstnok ikke 18 års aldersgrense på alle koffein-drikker.

Jaja, om det er 18 år på battery gjør det ikke så mye for det er bare 2 år til jeg er 18 og da kjøper jeg heller det som er bedre, nemlig øl.

Takk for meg. ;)

Lenke til kommentar

7841076[/snapback]

Jeg har da kjøpt Battery mange ganger, selv om jeg ikke fyller 15 før om nesten en måned. Hadde ingen problemer i fjor sommer med det?

7841563[/snapback]

7966486[/snapback]

Mange butikker som ikke bryr seg om denne. Men les på boksen så ser du at det står aldersgrense der ;)

Lenke til kommentar

7841076[/snapback]

7841563[/snapback]

7966486[/snapback]

Mange butikker som ikke bryr seg om denne. Men les på boksen så ser du at det står aldersgrense der ;)

7993156[/snapback]

er det 14 år ?

Lenke til kommentar
Det er 15 ihvertfall på battery. Burn skal ikke jeg uttale meg om men mener det 15 på den og.

7993250[/snapback]

Ja det mener jeg og! Men i sverrige er det ikke aldersgrense på redbull, powerking, burn osv tror jeg.. står ikke på boksene i hvertfall!

Lenke til kommentar
tidligere i posten var det noen som kritiserte meg, fordi jeg sa det var mer koffein i burn enn i battery...

http://en.wikipedia.org/wiki/Energy_drink

se på tabellen

''mg/l

Battery: 320

Burn:    480''

vesentlig mer i Burn enn i battery :p

7935761[/snapback]

Den i utlanden er det GANSKE annerledes smak på.. Samme gjelder Bomba i danmark i forhold til Norge, norge kan ikke ha så mye koffein oppi..

Burn funker ikke noe på meg oppkvikkende, men battery funker litt. Ellers går det i Powerking fra Sverige og Redbull ekstrakt.

Og det er 16 på redbull ekstrakt i sverige :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...