karakas Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Er det noen som har en norsk oversettelse av Invisionboard? Fant dette til v2.1.6: http://mods.invisionize.com/db/index.php/f/6589 Men har v.2.2.x, og når jeg prøver å importere den til 2.6 får jeg bare beskjed om "cannot create blah blah blah, flie skipped" Endret 31. januar 2007 av karakas Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det ligger vel en fil i en eller annen mappe, gjør det ikke? Slik er det i hvertfall med phpBB forumene. Der driver jeg å oversetter mitt forum og det tar sykt lang tid. *Hvis det er sånn, kan jeg gjøre det for en forholdsvis billig pris* Lenke til kommentar
karakas Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Slik jeg gjør det nå, så oversetter jeg ca 20 php-filer med en del tusen linjer tilsammen. Har som sagt funnet ei xml-fil som er oversatt, men de filene jeg finner ser ikke ut til å virke med 2.2 versjonen av forumet. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hmm...okay *fjorten tegn* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå