Gå til innhold

Hvordan få seg rastasveis?

Flymaster456

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her får du se priser og bilder. Denne sjappa ligger i Oslo om jeg ikke tar feil. Det å lage "rastasveis" som du kaller det innebærer mye smerte. Du sitter stille i 2-3 timer og lar en venn eller en frisør floke opp håret ditt og lage "pølser" av det som smurt inn med kjemikalier eller honning, bivoks og alt mulig annet skøy.

Desverre er mine dreads borte etter at jeg fikk en god dose med hjemmelaget Tyrker i håret. :hrm:

Lenke til kommentar
Det er ikke alle hårtyper det funker å lage dreads med heller. Jeg vil uansett ikke anbefale noen å bruke matvarer i håret :p

7850065[/snapback]

Læx´n nå, tenk på Vella shampo med pasjonsfrukt og saft fra gangootreet.

Jævla bra for provitaminb5-opphenget veit du. :)

Lenke til kommentar
Det er ikke alle hårtyper det funker å lage dreads med heller. Jeg vil uansett ikke anbefale noen å bruke matvarer i håret :p

7850065[/snapback]

Læx´n nå, tenk på Vella shampo med pasjonsfrukt og saft fra gangootreet.

Jævla bra for provitaminb5-opphenget veit du. :)

7853615[/snapback]

Sjampo eller balsam er dumt å ha i dreads. Siden de legger igjen stoffer som skal lukte godt, og i dreads blir det vanskelig å skylle det ut.

Brukte grønnsåpe, hårføner, vox. Pluss noe anti flass for dreads (fikk gratis) og moistering spray.

Lenke til kommentar

Sjampo eller balsam er dumt å ha i dreads. Siden de legger igjen stoffer som skal lukte godt, og i dreads blir det vanskelig å skylle det ut.

7859501[/snapback]

Det er ikke meninga at dreads skal lukte godt? Hehe...

Uansett; jeg vet da fan. Jeg bare sa det for å kontre matvareutsagnet til Darkness. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...