jungl Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Har enda ikke sett sola her oppe i nord. Fikk dog tatt dette bildet i dag: Full størrelse Hva synes dere? Lenke til kommentar
licnep Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) kjempebra dette, fin komp med høy himmel og rett eksponering. Likte godt de kalde fargene og sola bak skyene uten for mye utbrenning. Fin stemning. Har ikke noe negativt å si. Endret 31. januar 2007 av licnep Lenke til kommentar
jungl Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Takker Håper på sol imorgen! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 flott go skarpt bilde, skyene var nydelige. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 1. Fin komposisjon der du har tatt med mye himmel, jeg ville ha tatt med mer av strandlinjen og kuttet bort litt av himmelen, men dette er vel en smakssak. 2. Vel mye blåskjær etter min mening, slik som ofte blir tilfelle når man fotograferer i litt dårlig lys med snø rundt. Blåskjæret er en enkel sak å fikse. 3. Du har fine skyer på himmelen, men de er litt anonyme, jeg ville prøvd å få dem litt mer fremtredende. Totalt sett et fint bilde! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Fint bilde Men jeg savner litt mer av bakken, det ble litt for mye himmel Lenke til kommentar
RODA Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Etter mer enn ni år her sørpå, så var det deilig å se et bilde som til de grader fanger ekte nordnorsk stemning! De som sier det er for blått skulle kanskje tatt seg en tur nordover, eller eventuelt hørt på Kari Bremnes' Månestein, spor 7 Flott bilde! Mvh Rolf Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Etter mer enn ni år her sørpå, så var det deilig å se et bilde som til de grader fanger ekte nordnorsk stemning! De som sier det er for blått skulle kanskje tatt seg en tur nordover, eller eventuelt hørt på Kari Bremnes' Månestein, spor 7 Flott bilde! Mvh Rolf 7859282[/snapback] Har bodd nordpå, men hva hjelper vel det mot blåskjæret på bildet? Lenke til kommentar
jungl Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Takk for feedbacken! Her er en versjon uten så mye blåskjær Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg likte versjonen med blåskjær best. vet ikke helt hva det er, men den var liksom mer stemningsfull synes jeg. Men det er jo selvsagt bare smak og behag... Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 jeg likte også første versjonen best, det er vel fordi det er mest vinterstemning i det. Det under så litt ut som en vanlig gråværsdag med litt dårlig lys. Litt som Trondheim i dag Det så vel for "sant" ut, det nederste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå