Mr.Anki Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei. Jeg har en partisjon på harddisken min som jeg gjerne vil formatere, men dette går ikke. Når formateringen nesten er ferdig kommer feilmeldingen under opp. Hva kan jeg gjøre for og få formatert partisjonen? Mvh Anki Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) http://www.ptdd.com/formatpartition.htm Har ikke prøvd, bare googlet litt.. Endret 31. januar 2007 av glucchip Lenke til kommentar
holvik Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 "C" er ofte den partisjonen Windows ligger på. Hvis dette er tilfelle hos deg vil du ikke kunne formatere denne partisjonen fra Windows. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Windows ligger ikke på C Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Windows ligger ikke på C 7841733[/snapback] prøvd programmet jeg linket til? Ellers så går du hit Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det er System partisjonen du prøver å formatere. Du har separat System og Boot. Og du får ikke lov til å formatere den, for da vil du ikke kune boote. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå