cec_ilie Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 For en uke siden mottok jeg sansa e260 i posten, etter å ha bestilt på CDON. Var storfornøyd, og er fortsatt fornøyd med lydkvalitet og brukervennlighet, alt det der. Problemet mitt er, at jeg for et par dager tilbake mistet lyden i den ene øreproppen. Prøvde med flere ørepropper, hodetelefoner, you name it, men det er fortsatt kun èn side med lyd. HVORFOR? Jeg skjønner ikke. Mistet jo lyden i min gamle iPod, men da hadde jeg hatt den i tre år og mistet den i gulvet noen ganger... kan ikke huske å ha vært brutal mot sansa-en, den har blitt behandlet med største forsiktighet. Så hva kan være feil? Siden jeg kun har hatt den en uke, går ikke dette på noen form for garanti? Kan jeg sende den inn, få ny, eller er det et mer teknisk problem som kan rettes opp sjøl? Noen som har erfaringer og/eller tips til hva som kan gjøres? Er rimelig avhengig av musikk på øret, og snart skal jeg på en 10-timers flytur, kan være greit å ha noe å høre på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 For en uke siden mottok jeg sansa e260 i posten, etter å ha bestilt på CDON. Var storfornøyd, og er fortsatt fornøyd med lydkvalitet og brukervennlighet, alt det der. Problemet mitt er, at jeg for et par dager tilbake mistet lyden i den ene øreproppen. Prøvde med flere ørepropper, hodetelefoner, you name it, men det er fortsatt kun èn side med lyd. HVORFOR? Jeg skjønner ikke. Mistet jo lyden i min gamle iPod, men da hadde jeg hatt den i tre år og mistet den i gulvet noen ganger... kan ikke huske å ha vært brutal mot sansa-en, den har blitt behandlet med største forsiktighet. Så hva kan være feil? Siden jeg kun har hatt den en uke, går ikke dette på noen form for garanti? Kan jeg sende den inn, få ny, eller er det et mer teknisk problem som kan rettes opp sjøl? Noen som har erfaringer og/eller tips til hva som kan gjøres? Er rimelig avhengig av musikk på øret, og snart skal jeg på en 10-timers flytur, kan være greit å ha noe å høre på 7840850[/snapback] Prøvd å skru av custom equalizer? hvis ikke det er feilen, er det jackpluggen, og da bør du sende den inn igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå