Pålarn Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei. Skal instalere Windows Vista nå, men har problemer med å få boota DVD'n Jeg har vært inne i Bios og satt CD/DVD rom som 1st boot device. Da jeg kommer så langt der det står noe alla: "Press any key to boot from this DVD from the Device" Jeg trykker som en galing på tastaturet, (Logitech G15 Gaming Tastatur) men ingenting skjer. Det virker som om det kobler seg ut halveis i oppstarten. Det funker selvfølgelig når jeg kommer inn i Windows, men det virker som om det kobler seg ut da jeg skal boote. Har forøvrig prøvd ett IBM tastatur også uten hell.. Noen andre forslag på hvordan jeg skal få formatert i C disken for deretter å få instalert Windows Vista ? MVH Pålarn Lenke til kommentar
SleepyCrom Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei, du må inn i biosen og huke av for keyboard usb støtten. Altså at usb keyboard støttes fra biosen og ikje OSet. Lenke til kommentar
trotsche Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Hvis det er noen trøst skjedde akkurat det samme med meg. Skulle installere nytt operativsystem og fikk til stadighet opp beskjeden du har, eller den hyggelige varianten: "Keyboard not found, please press F5 to continue" Den eneste løsningen jeg fant på problemet var å finne et ps2 tastatur og det endte med at jeg kjøpte et tastatur Logitech DeLuxe (til 69,-) som jeg er helt utrolig fornøyd med. Mye bedre enn mitt gamle usb tastatur. Hei.Skal instalere Windows Vista nå, men har problemer med å få boota DVD'n Jeg har vært inne i Bios og satt CD/DVD rom som 1st boot device. Da jeg kommer så langt der det står noe alla: "Press any key to boot from this DVD from the Device" Jeg trykker som en galing på tastaturet, (Logitech G15 Gaming Tastatur) men ingenting skjer. Det virker som om det kobler seg ut halveis i oppstarten. Det funker selvfølgelig når jeg kommer inn i Windows, men det virker som om det kobler seg ut da jeg skal boote. Har forøvrig prøvd ett IBM tastatur også uten hell.. Noen andre forslag på hvordan jeg skal få formatert i C disken for deretter å få instalert Windows Vista ? MVH Pålarn 7840833[/snapback] Endret 31. januar 2007 av trotsche Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Hei, du må inn i biosen og huke av for keyboard usb støtten. Altså at usb keyboard støttes fra biosen og ikje OSet. 7840956[/snapback] Tusen takk Gikk inn i Bios og satte på "USB Keyboard: Bios" Hvis det er noen trøst skjedde akkurat det samme med meg. Skulle installere nytt operativsystem og fikk til stadighet opp beskjeden du har, eller den hyggelige varianten:"Keyboard not found, please press F5 to continue" Den eneste løsningen jeg fant på problemet var å finne et ps2 tastatur og det endte med at jeg kjøpte et tastatur Logitech DeLuxe (til 69,-) som jeg er helt utrolig fornøyd med. Mye bedre enn mitt gamle usb tastatur. Hei.Skal instalere Windows Vista nå, men har problemer med å få boota DVD'n Jeg har vært inne i Bios og satt CD/DVD rom som 1st boot device. Da jeg kommer så langt der det står noe alla: "Press any key to boot from this DVD from the Device" Jeg trykker som en galing på tastaturet, (Logitech G15 Gaming Tastatur) men ingenting skjer. Det virker som om det kobler seg ut halveis i oppstarten. Det funker selvfølgelig når jeg kommer inn i Windows, men det virker som om det kobler seg ut da jeg skal boote. Har forøvrig prøvd ett IBM tastatur også uten hell.. Noen andre forslag på hvordan jeg skal få formatert i C disken for deretter å få instalert Windows Vista ? MVH Pålarn 7840833[/snapback] 7840964[/snapback] Takk til deg også Nå har ikke jeg ett PS2 tastatur for hånden og det hasta veldig å få det til Men takker for svar Problem fixed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå