TSP Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Hei, jeg oppdaget ved en tilfeldighet i dette innlegget av brukeren cun at tallene gikk utenfor den hvite linjen og inn i margen. Jeg valgte å teste dette grundigere og det viser seg altså at når det er fler en et siffer (generert av listefunksjonen) bryter det ut i margen. Ikke noe stort problem kanskje, men ønsker å gjøre dere obs på det. Her er min testtråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=708584 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Kan leggje til at dette ikkje skjer i alle skin, men berre i Gamer.no, Akam.no, begge HW.no-skina og HWB.no, og på litt ulik måte. Legg ved nokre skjermskot. HW.no-dynamisk er slik: Resten er slik: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Vi kommer snart til å begynne å designe de nye designene for neste forumversjon, og problemet vil mest sannsynlig bli løst da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg