hallvis Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Tror selve file ikke er så bra. I følge Gspot og lignende software så er alt sammen unknown. Videoinspector sier at fila ikke er gyldig. VirtualDub can ikke "detecte file type" Skal prøve å være diskre: Filen er en film med 300 lettkledde menn som sloss litt. Er på ca 9,7 gb også. Edit: la til et screenshot: Endret 3. desember 2007 av hallvis Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er nok relativt stor sjanse for at filen er skadet da "x264" som det står i navnet kan dekodes av ffdshow og MPC kan med medfølgende demuxer lese Matroska, så i teorien skal alt fungere. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som vet om det er mulig å konvertere .mkv slik at man kan brenne og se filmene på en vanlig dvd-spiller? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er ikke noe problem så lenge transkoderen bruker DirectShow for dekoding og du har dekodingsfiltere installert. Har du prøvd å bare "Created new DVD" og drag'n-droppet matroskaen inn i brenneprogrammet ditt? Lenke til kommentar
Livert Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har du prøvd å bare "Created new DVD" og drag'n-droppet matroskaen inn i brenneprogrammet ditt? Skal jeg i så tilfelle bare legge .mkv fila i video_ts-mappa? Bruker Nero btw. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Slik var det forige gang jeg brukte Nero. ( versjon 5? ) Da bare valgte du i en wizard å lage ny video-DVD og når du la til videofiler startet den automatisk en konvertering til MPEG-2 uavhengig av filtype du la til. Test å brenne til en fil for å unngå coasters. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som vet om det er mulig å konvertere .mkv slik at man kan brenne og se filmene på en vanlig dvd-spiller? Noe som er idiotisk da det er snakk om HD-film... Skal du ha dvd, laster du ned dvd. (Filmen som blir diskutert er også lastet ned, som FYI til mods ) Lenke til kommentar
Livert Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som vet om det er mulig å konvertere .mkv slik at man kan brenne og se filmene på en vanlig dvd-spiller? Noe som er idiotisk da det er snakk om HD-film... Skal du ha dvd, laster du ned dvd. (Filmen som blir diskutert er også lastet ned, som FYI til mods ) Heh...? Vet ikke noe om HD-film, men jeg har en del ting som er i .mkv som jeg vil brenne ut for å se på ps2'en min på soverommet. Idiotisk eller ei. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har CCCP pack lazy mans pack. Og WMP classic. Likevell så fryser pcen og lyden kommer ikke! Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen som vet om det er mulig å konvertere .mkv slik at man kan brenne og se filmene på en vanlig dvd-spiller? Noe som er idiotisk da det er snakk om HD-film... Skal du ha dvd, laster du ned dvd. (Filmen som blir diskutert er også lastet ned, som FYI til mods ) ikke idiotisk idet hele tatt ettersom noen ikke har dvd spiller som brenner annet enn vanlige dvd filmer. noen som peil på om det går ann å lage vob filer av dette her? Lenke til kommentar
T_Andre Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hvis det er problem med MKV-filmer eller andre typer bilde / lydfiler, så vil jeg anbefale på det beste å laste ned OJOsoft Total Video Converter sånn at du kan konvertere filen til en type spilleren godtar. AVI, MPEG-1,2,4, WMV, MP4, MPG, DivX, 3GP, 3G2, MOV, FLV, VOB, Xvid, MKV, TS, M4V, ASF er bare noen av formatene. Flere formater og mer info om konvertereren finner du på Ojosoft - total video and sound converter eller Ojosoft - total video and sound converter (infopage2) (Sitat fra den ene siden: can be used like iPhone video converter, 3GP video converter, PSP video converter, iPod video converter, and Zune video converter to convert all popular video formats to your mobile phone, Sony PSP, video iPod, Apple iPhone, Zune video player and other portable video devices.) Endret 8. august 2008 av T_Andre Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 kan mkv spilles av på PS3? Lenke til kommentar
Stianby Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Eller bare bruke VLC media player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå