mske Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei, Går nå grunnkurs elektro, og har iløpet av dette året fattet stor interesse for webutvikling og design. Skulle da kanskje ha valgt Medier & Kommunikasjon, men hadde ikke så voldsom interesse for det da. Det jeg lurer på er altså om det er en mulighet for meg å velge noe til neste år som har noe med webutvikling å gjøre`? Trenger ikke være ¨så veldig sentralt i læreplanen, men det hadde vært greit å lære litt mer om det yrket jeg vil utdanne meg ti, (Webutvikler/Programmerer). Har tenkt å ta Allmenn Påbygging 3. året, og studere videre på høyskole etter det. Har inntil nylig hatt planer om å velge Automasjon til neste år, men der lærer jeg ingenting om IKT, så det hjelper meg ikke så mye på veien. Hadde vært fint om noen visste noe om dette! mvh Magne Lenke til kommentar
magio Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kan tanke meg at Data & Elektronikk kan passe deg bra, lærer en del der som du kan ha nytte av videre (går VK1 Elektronikk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå