Gå til innhold

problem med Creative Fatal1ty 1010 mus

Anbefalte innlegg

Vel, jeg kjøpte meg Creative Fatal1ty 1010 mus på Elkjøp i går. Fyren sa det var en veldig god spillemus, så jeg tok den. Den kostet 599 kr.

Så kom jeg hjem, plugga musa i og innstalerte driver cd'n. Jeg justerte hastigheten sånn jeg ville ha den.

Et av de spillene jeg spiller mest er Operation Flashpoint, så jeg testet det.

Problemet er at når jeg beveger musa ørlitte grann (som når jeg sniper) vil ikke pekeren (sikta) flytte seg. Det er umulig og sikte presist. Slik er det også i CSS :(

Jeg har musen for det meste rett på skrivebordet, men testet også på forskjellige musematter... Hjalp ikke.. har prøvd nesten alt!

Noen som har noe som helst peiling på hvordan jeg kan fikse dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke sikkert det er så mange som har falt for fatalitymusa da.. :)

Selv er jeg ikke fan av merket til wendel, men produktene er helt sikkert gode! :)

For meg hørtes det ut som underlaget du bruker, men siden du har testet så mange forskjellige, så er vel sjansen liten.. :dontgetit:

Kanskje du vil laste opp et bilde av konfigurasjonsprogrammet som følger med? Med de instillingene du kjører? :)

Lenke til kommentar

Selv er jeg ikke fan av merket til wendel, men produktene er helt sikkert gode! :)

For meg hørtes det ut som underlaget du bruker, men siden du har testet så mange forskjellige, så er vel sjansen liten..  :dontgetit:

Kanskje du vil laste opp et bilde av konfigurasjonsprogrammet som følger med? Med de instillingene du kjører? :)

7847983[/snapback]

Leste på forum at det var noen Fatal1ty 1010 muser med produkjsonsfeil som hadde blitt sluppet ut på markedet.. Så jeg dro til elkjøp og byttet musen inn i en Logitech MX Revolution trådløs mus. Virker helt perfekt som den skal :D:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

For meg hørtes det ut som underlaget du bruker, men siden du har testet så mange forskjellige, så er vel sjansen liten..  :dontgetit:

7847983[/snapback]

Leste på forum at det var noen Fatal1ty 1010 muser med produkjsonsfeil som hadde blitt sluppet ut på markedet.. Så jeg dro til elkjøp og byttet musen inn i en Logitech MX Revolution trådløs mus. Virker helt perfekt som den skal :D:thumbup:

7850051[/snapback]

Så jeg kan bare gå å bytte den?.. jeg klarte å svindle elkjøp da :) den kostet 400 og det var en ny dame i kassa og jeg sa at den var på tilbud til 300 kr :) hehe, så tror ikke jeg tørr det nei... Har akkurat bestilt G7 btw :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...