gulrotkake Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe en ny bærbar med Vista med 14" skjerm til rundt 8000 kroner. Skal ikke spille spill, bare surfe, høre på musikk, tekstbehandling, Photoshop, se film osv. (typisk student-pc). Denne så forsåvidt perfekt ut, men jeg fant den ikke med Vista: https://prisguiden.no/product.php?productId=48081 Noen som vet om et sted jeg kan få den med Vista, eller andre tilsvarende maskiner med Vista? Lenke til kommentar
baalzam Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Vista ble jo nylig lansert for hjemmebrukere, så det tar litt tid før tilbud oppgraderes, men jeg vil anbefale deg å fortsette med XP inntil en eller to service-pakker kommer ut. Ellers synes jeg at laptopen virker bra. Det eneste minus jeg finner er den elendige plasseringen av porter på venstresida, som er hovedgrunn til at jeg valgte Dell da jeg kjøpte laptop i fjor sommer (Inspiron 6400); Dell har som regel de fleste portene bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå