lenny25 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Er det noen som har en slik brenner ? Kjøpte den akkurat, men det virker som den ikke støtter 90 min. cd'er. På hjemmesiden står det bare "high density 80 min.) Virker litt rart at en ny brenner ikke skal støtte mer eller? (forresten har jeg fått til å brenne på 90 min cd'er med følgende feilmeldinger; "This disc cannot be written in TAO, do you want to switch to DAO?" og Writing on this disc could fail or can create a bad disc" Forøvrig funket brenningen, men støtter denne brenneren egentlig ikke 800mb? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hei. Det står her at den støtter opp til 80min, men det er vel bare å prøve overburn. Lenke til kommentar
netrom neger Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hei! Jeg har akkurat den samme brenneren som deg og får opp feilmeldinger selvom jeg brenner i 12* med cder som kan brenne 40*.Du har vel ikke kjøpt brenneren på psdata vel?Da må det være en produksjonsfeil! Jeg bruker samsung 40* fra psdata til å brenne med. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Nå har jeg sjekket 700mb plater opp mot 800 mb plater. Brenneren støtter ikke 800 mb men man klarer som oftest å brenne på disse platene allikavel, såfremt man har siste versjon av Nero installert. Maskinen oppleves allikavel ustabil når jeg brenner på 800mb plater. Det er aldri problemer når jeg brenner vanlige 700mb plater, uansett hastighet. Sikker på at du ikke prøver å brenne 800mb plater? Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Den brenneren der er billig, men anbefales ikke. Min erfaring er at det er mye feil på dem. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Veldig fornøyd jeg, meget billig brenner og svir en cd på ca. 2 minutter. Aldri hatt feilbrenning etter jeg begynte med vanlige 700mb plater. Hvorfor kjøpe Plextor da? Jeg bare spør.... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Spørsmålet her var vel om den støttet 800/900 mb, og da hjelper det lite at den er stabil og rask på 700-plater? Vurderte oxo å kjøpe denne,men har hørt at den ikke r helt safe på 800/900, så kan hende jeg finner en annen. Lenke til kommentar
handbook Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hvorfor Aopen når man kan Liteon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå