TommyGun77 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Installerte Vista over en xp installasjon, så jeg trengte ikke drivere til hk. Tenkte jeg skulle ta en ny installasjon av Vista da old windows tar opp en del plass osv. Men er det det drivere til Vista for dette hk og eller kan jeg bruke de som fulgte med på cd'en? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Mange Vista-drivere på hjemmesidene til Asus: http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 jeg vet det, men er det chipsett drivere til hk'et mitt, for de finner jeg ikke. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Du trenger vel strengt tatt ikke spesielle drivere fra Asus i Vista på dette kortet. Det kommer med Windows (husk at Vista har tusen på tusen drivere inne fra før). Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Du trenger vel strengt tatt ikke spesielle drivere fra Asus i Vista på dette kortet. Det kommer med Windows (husk at Vista har tusen på tusen drivere inne fra før). 7846620[/snapback] Flotte greier, var dette jeg håpet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå