Pjakk Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei, jeg har tittet mye på videokameraer nå de siste dagene etter jeg fant ut at jeg vil kjøpe meg ett. Har egentlig ikke noe peiling på videokameraer så tenkte jeg skulle spørre her. Har sett en del på dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322001 og lurte på om det er å anbefalle? Eller om noen har noen andre videokameraer å anbefalle til rundt 6000-8000kr Har også sett en del på hdd kameraer med harddisk men har lest at det gir dårligere bildekvalitet og er vanskeligere å redigere med, stemmer det? Og åssen er det med vidvinkel må man kjøpe nytt objektiv for å få det? Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei, jeg har tittet mye på videokameraer nå de siste dagene etter jeg fant ut at jegvil kjøpe meg ett. Har egentlig ikke noe peiling på videokameraer så tenkte jeg skulle spørre her. Har sett en del på dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322001 og lurte på om det er å anbefalle? Eller om noen har noen andre videokameraer å anbefalle til rundt 6000-8000kr Har også sett en del på hdd kameraer med harddisk men har lest at det gir dårligere bildekvalitet og er vanskeligere å redigere med, stemmer det? Og åssen er det med vidvinkel må man kjøpe nytt objektiv for å få det? 7840436[/snapback] Jeg kjøpte meg et slikt kamera i høst og er strålende fornøyd. Det kan ta stillbilder men det er ikke rare greiene sammenlignet med et greit kompaktkamera (sammenligner med mitt canon s45). Greit å kunne gjøre det i nøden allikevel. Det finnes plenty av tester rundt omkring som forteller deg at dette er et godt kamera, og det finnes mange personer på dette forumet som vil anbefale det. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Du kan kjøpe mitt. Lite brukt. Kostet oprinnelig 8000kr. Sony digital dv. Kan sikkert selge det for rundt 5000 kr Edit: Kameraet mitt er veldig lite og kompakt. Med carl zeiss linse av ypperste kvalitet. Lader følger såklart med. Endret 1. februar 2007 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå