Viperz Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hvilket program er best for å laste ned ting fra web? Lenke til kommentar
kaka13 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Download accrelator...' HALLO! bare bruk sånne programmer hvis du IKKE har bredbånd, lite hjelpsomt Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg bruker Flash Get. Fungerer også meget bra. :smile: Mange fine muligheter. (skru av maskinen når dl er ferdig, hastighetssperre, dele en fil i flere deler osv). Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Flashget bruker jeg og, med min isdn linje. Men når man har over 64kbit, hjelper det vel ikke til annet enn å holde orden på filene (ikke så lett med vanlig win-dl). Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 jeg bruker opera til å laste ned ting. Sånne download managere er stort sett unødvendige og hjelper ikke stort på farten. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg får faktisk betydelig større fart med Download Accelerator. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Noen sider opererer med en makshastighet per nedlastning. Her kan det da lønne seg med download manager. Med f.eks. flashget, kan du dele filen du laster ned, i opp til 10 samtidige nedlastninger. Dermed er det sjeldent at denne hastighetsbegrensningen er noe problem. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå