Gå til innhold

Ny gaming mus.

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal kjøpe meg en ny gaming mus. Har fra før av Mx1000 men syns denne er litt tung. Har sett en del på intelli mouse 3.0 og syns formen på den ser bra ut. Bare en ting jeg stusser litt med på denne. Har en venn som har en litt eldre Microsoft wireless optical 2.0 og likte ikke scrollehjulet på denne. Noen som vet om det er samme hjul på intelli 3.0?

Har og sett litt på intelli 4.0. Er det stor forskjell på 3.0 og 4.0 isåfall hva er forskjellen?

Gjerne kom med andre forslag.

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en venn som har en litt eldre Microsoft wireless optical 2.0 og likte ikke scrollehjulet på denne.

7840054[/snapback]

Å spille cs (eller hvilket som helst annet spill der du må bruke scroll) med det rullehjulet kan sammenlignes med å spille bilijard med tau. Altså, du bommer alltid på det våpenet du vil trekke ut og ender ofte opp med å prøve å gi motstanderen bomba eller noe sånt ..

Derfor sitter jeg enda med min standard Logitech premium optical wheel mouse, som jeg forresten har lyst å skryte opp i skyene når det kommer til slitestyrke, kjekt å ha hvis du vil mose noe hardt i bordet uten at det får noen konsekvenser :whistle:

Lurer litt på ny mus selv akkurat nå faktisk, og har hørt at denne gamle traveren fra MS er god for diverse skytespill som f.eks Cs :p

Jeg er han fyren omtalt som "venn" i forrige posten i tilfelle noen skulle være usikker.. :)

edit: Oisann, hei leif ..

Endret av Erato
Lenke til kommentar

Greit. Men har du prøvd scrollen på wireless optical 2.0 Er dette den samme som på 3.0?

EDIT: Kan spørre på en litt annen måte. Er scrollen trinnvis? Altså at det er flere hakk som har litt motstand?

Endret av SuperTommy91
Lenke til kommentar
Det har vært omtrent tusen tråder rundt dette emnet.

Ta deg gidd til å søke!! :thumbdown:

Spiller du cs hjelper det ikke med trådløs, HER er en link som leder til et spørsmål om de to beste musene til cs.

Og HER er en link som leder til et spørsmål om ny gamermus

isaksn :yes:

7757386[/snapback]

Lenke til kommentar
Det har vært omtrent tusen tråder rundt dette emnet.

Ta deg gidd til å søke!! :thumbdown:

Spiller du cs hjelper det ikke med trådløs, HER er en link som leder til et spørsmål om de to beste musene til cs.

Og HER er en link som leder til et spørsmål om ny gamermus

isaksn :yes:

7757386[/snapback]

7847979[/snapback]

Vis du hadde lest så hadde du sett at jeg ikke bare spør om ny gaming mus. Spør om andre ting angående MS intelli 3.0 og.

Lenke til kommentar
IKKE KJØP TRÅDLØS MUS! det er seriøst noe helvete! kjøp http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121624...CAB#accessories herlig å holde i og perfect til lange spille kvelder :)

7850398[/snapback]

Se siste post. Da ser du at jeg ikke har kjøpt trådløs mus! Har bestilt intelli 3.0.

EDIT: Er det noen som vet om denne musematten passer til Intelli 3.0?

https://prisguiden.no/product.php?product_id=36663

Endret av SuperTommy91
Lenke til kommentar

Har selv den MX1000 musen og synes den er litt stor og tung og presisjonen blir da ikke på topp. Begynner og bli meget lei disse oppladbare tingene også nå. Men så liker jeg hjulet med sideknapper og de generlle mange knappene som jeg bruker flittig.

Derfor tror jeg kommer og kjøpe en MX518.

EDIT: MX518 bestillt

Endret av Phyx
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...