Hjelper'n Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 To ting; Kjøp Lian Li pc 70usb vist du har råd da.. ikkje kjøp SE-tastatur SE=svensk.. litt krøll med ÆÅØeller nokke sånn (står i anna rekkefølge) _________________ Jeg kan hjelpe deg med det jeg kan, også kan du hjelpe meg med det du kan...Avtale? edit, det var vel på databutikken at tastaturene var svenske... [ Denne Melding var redigert av: Hjelper'n på 2002-12-02 18:49 ] Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 lithium skrivefeil :smile: SE = spesical edition (tror jeg) Lenke til kommentar
nikey Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 "Diskett: NEC Diskettstasjon 3,5" 1,44MB, Sort 195 ,- Komplett 1,989,- " va ikke denne litt dyrt ;D hva med å sløyfe den og yamaha og kjøp deg en DVD-R heller? =) Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 hehe skrivefeil igjen :smile: *fixe* Ja men er ikke DVD-r ganske gyre da ? Lenke til kommentar
oso Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg ville kjøpt et asus A7N8X deluxe hovedkort. Kjøper du en Xp 2400+ kan du bare justere opp multiplieren så har du vips et Xp 2600+ :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Siden det ikke er nevnt så ville jeg byttet ut Dual musa di mot en MX-500. Den er mye bedre og kjappere respons en dual utgaven. Har prøvd begge og er veldig veldig fornøyd med MX-500 musa Litt mer fancy design også som vil matche resten av systemet ditt Lykke til med ny maskin. Alltids gøy det hehe Lenke til kommentar
nextri Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Ville kjøpt MX300 istedenfor MX500 og Dual Optical. Begge de er altfor stor og klumpete, med knapper i helt invalide posisjoner. Pluss at jeg er venstrehendt, og det gjør ikke akkurat saken noe bedre! Lenke til kommentar
nextri Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Ville kjøpt MX300 istedenfor MX500 og Dual Optical. Begge de er altfor stor og klumpete, med knapper i helt invalide posisjoner. Pluss at jeg er venstrehendt, og det gjør ikke akkurat saken noe bedre! Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Vil takke alle for den hjelpen jeg har fått :smile: Har bestilt nå *glede seg* thank you :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå