Ravn Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Heisann I min Vista-pakke er det både en plate for 32-bit og en plate for 64-bits. Kan man da mikse og trikse med begge, eller bindes den første man legger inn opp mot produktnøkkelen? Jeg har leita rundt forbi, men finner ingen info. Jeg er ikke allverden til sporhund, så om dette står ganske opplagt en plass, så beklager jeg. Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Heisann I min Vista-pakke er det både en plate for 32-bit og en plate for 64-bits. Kan man da mikse og trikse med begge, eller bindes den første man legger inn opp mot produktnøkkelen? Jeg har leita rundt forbi, men finner ingen info. Jeg er ikke allverden til sporhund, så om dette står ganske opplagt en plass, så beklager jeg. 7839978[/snapback] Da har du en "retail" pakke ikkesant? Jeg har skjønt det sånn at ved kjøp av Retail får du både 32 og 64 bit, men bare en nøkkel. Denne funker på en installasjon av gangen (evnt. en aktivering alt etter hvordan du ser på det). Noen som kan arrestere meg på dette? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jupp alt jeg har lest sier at det jimster sier stemmer. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det er nøkkelen som bestemmer hvilken versjon du kan installere. Hvordan det er mellom 32 og 64-bit, er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Her er svaret jeg fikk. Hei Alle versjoner av Vista kommer i 32 og 64 bits utgaver. Hvis du kjøper Vista i retail utgaver gir disse rett til å bruke enten 32 eller 64 bit og du kan bytte senere. Ha en fin dag. Best regards / Med vennlig hilsen Ole Kristian Customerservice / Partnerservice Microsoft Norway AS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå