Joachim_F Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 I actioneventyret Infernal spiller du en ond superspion med overnaturlige evner. Her er en spillbar demo. Les mer Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Finner ingen bilder om sille Endret 31. januar 2007 av NikkoDee Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Ahhh artig. Gøy at du er den onde for engangskyld Skal testes! Edit: Har testet det nå og det er ikke akkurat så veldig innovativt. Er liksom bare mye skyting og svært simpel sniking vi alle har sett før i alle andre spill. Ikke mye frihet heller. Bortkastet tid. Jeg gadd ikke mer da jeg falt en meter ned på et område det ikke er meningen at du skal gå og døde. Endret 31. januar 2007 av Gammelsko Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) så stillig uti fra bildene , så dette skal jeg teste EDIT: likte ikke spillet jeg not my type of game Endret 1. februar 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dette så fett ut og skal testes, så veldig krevende ut ihvertfall hehe Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 kom til en boss som jeg ikke greide, spillet var ikke så veldig tøfft, fiendne ser dumme ut, monker med hightech gear og pistoler. og det hele virker litt dumt med slike superkrefter. men spillet får sikkkert sine fans Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Syntes dette spillet var j*vlig kult Definivt kjøpes når det kommer Lenke til kommentar
mESA Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg har liksom problemer med å gå videre, det er så mye frem og tilbake :| Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Synes spillet var greit. Minte meg litt om Lost Planet på xbox360. Spørs om jeg gidder å kjøpe det. Hvordan klarer jeg den monke bossen? Skyter ut alle lysa, så blir skjolde svekket, men ser ikke ut som det går ann å skyte på han da heller! Trenger hjelp Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kongespill! Kommer nok til å kjøpe dette ja. Noen som vet om det vil bli noe multiplayer i spillet? For å ta bossen må du skyte alle lysene så du får manaen tilbake, så må du bruke de superkreftergreiene (høyre musetast) på han. Sitter fast på andrebane. Hvor skal jeg gå etter jeg har drept alle folkene i hallen? Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kongespill! Kommer nok til å kjøpe dette ja.Noen som vet om det vil bli noe multiplayer i spillet? For å ta bossen må du skyte alle lysene så du får manaen tilbake, så må du bruke de superkreftergreiene (høyre musetast) på han. Sitter fast på andrebane. Hvor skal jeg gå etter jeg har drept alle folkene i hallen? 7872011[/snapback] Veit ikke helt hvor i hallen du er. Men er teleportation et lite hint som hjelper? Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Synes spillet var greit. Minte meg litt om Lost Planet på xbox360. Spørs om jeg gidder å kjøpe det. Hvordan klarer jeg den monke bossen? Skyter ut alle lysa, så blir skjolde svekket, men ser ikke ut som det går ann å skyte på han da heller! Trenger hjelp 7871363[/snapback] Etter du har tatt vekk alle lysene går mana'en din opp igjen, så da er det bare å lade opp demon powers og skyte han med det Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Veit ikke helt hvor i hallen du er. Men er teleportation et lite hint som hjelper? 7872735[/snapback] Egentlig ikke Sitter fast der med den store kjelen med lava. Trykket på en knapp for å flytte den uten at jeg vet hva godt det kom ut av det. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Der ved kjelen skal du teleportere deg over og klikke på kontrollpanelet rett over, deretter skal du skyte bort kjettingene slik at en gågang detter ned og funker som rampe. Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Sitter fast der jeg må teleportere for første gang, i korridoren med kameraene. Jeg klarer ikke og teleportere ordentlig, jeg teleporterer en bitteliten stund så blir jeg teleportert tilbake igjen :S Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det er det som er meningen. Du teleporterer bort, trykker på maskinen, blir teleportert tilbake. Og da er det trykt å gå Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 så fett ut. litt lei av alle spill med overdreven "good guy badge" faktor, tror jeg må prøve det når hovedmaskina mi er oppe igjen. Lenke til kommentar
nord Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 error: 426 failure writing network stream. thinyimabob på ftp://download.gamer.no/gamer.no/infernal_demo.rar Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hvorfor har jeg ikke hørt om dette før ? Jeg burde skamme meg. Ser ufattelig interessant ut. Rart at så få butikker har tatt det inn enda, er jo så ukjent også. Virker jo som ett veldig involverende og kult spill alla Max Payne. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Virker jo som ett veldig involverende og kult spill alla Max Payne. 8064907[/snapback] Tror ikke dette vipper Max Payne av tronen akkurat... Men demoen er ganske underholdenede lell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg