Fjøslukt Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei... Har en Shuttle barebone som jeg har lyst å bytte ut, men pr idag har jeg lite penger. Lurer derfor på om jeg kan frem til jeg får skrapt sammen til nytt hovedkort etc, får skrudd hovedkortet fra en Shuttle barebone inn i et vanlig MIDI tower kabinett. Vil det passe med skruehull etc? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 kommer helt ann på hva slags formfaktor det er på hovedkortet ditt! er mini-atx er det ikke noe problem, da finner du bare deg et kabinettet med mini-atx formfaktor. foressten hva slags shuttle er det snakk om? Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Er et Flex ATX hovedkort... Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 flex? hmm du har micro-atx,atx og e-atx. men hva er merket på denne shuttle, link eller modell navn vis du synes det vanskelig å finne det. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 flex? hmm du har micro-atx,atx og e-atx. men hva er merket på denne shuttle, link eller modell navn vis du synes det vanskelig å finne det. 7842607[/snapback] 95% av alle shuttler har samme formfaktor på HK (G1,G2,G3,G4,G5,P,P2, m.fler), og såvidt jeg vet følger ikke denne noen spesiell standard, så sjangsen for at det passer uten noe videre modifikasjon er nok liten. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 var akkurat det jeg trodde, men som sagt trådstarter sa ingenting om modell eller type shuttle han har, kunne vært en mini-atx som hvertfall NOEN har men vis du sier han har de type g1,g2,g3,g4,p og p2 så tror jeg det vil lite sannsynlig ikke funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå