Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Øyedråper, svalende osv...

Fulgu

Anbefalte innlegg

Elendig topic, jeg vet.

Men, jeg hadde en kompis i militæret som hadde noen øyedråper som vi brukte i blandt.

Disse funket meget svalende og fjernet all svie i øynene, samtidi som de ble hvite, helt uten røde blodårer etc. Null ubehag på sekunder, og i tillegg ser det bra ut.

De var vistnok handlet i statene, og jeg trooor de ikke er tilatt i Norge, men jeg vil gjerne ha tak i ett navn, og kanskje ett skandinavisk land selger dem?

Noen som har vært borti liknende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er håp for deg uansett Marius..

Skal ikke spekulere videre om hvordan "øyedråper" du fikk servert i øynene fra kompisen din :p

Men det høres ut som kraftige saker, hvis det er så du sier, at blodårene i øynene trekker seg sammen..hørtes ikke ut som noe som er smart i bruke over lang tid

Lenke til kommentar

Nei det er sikkert en grunn til at det ikke er tilatt for salg i Norge, men du verden det føltes godt og gjorde underverker for røde øyne.

Men nå er det en gang mye som føles godt som ikke er tilatt, og farlig.

Men siden det selges i andre skandinaviske land kan det da ikke være så ille, tror jeg bestiller en flaske.

Takker, L4r5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...