Fulgu Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Elendig topic, jeg vet. Men, jeg hadde en kompis i militæret som hadde noen øyedråper som vi brukte i blandt. Disse funket meget svalende og fjernet all svie i øynene, samtidi som de ble hvite, helt uten røde blodårer etc. Null ubehag på sekunder, og i tillegg ser det bra ut. De var vistnok handlet i statene, og jeg trooor de ikke er tilatt i Norge, men jeg vil gjerne ha tak i ett navn, og kanskje ett skandinavisk land selger dem? Noen som har vært borti liknende? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Kan det være ClearEyes du tenker på? Den er forresten ikke godkjent for salg i norge... Endret 31. januar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tror ikke det er håp for deg uansett Marius.. Skal ikke spekulere videre om hvordan "øyedråper" du fikk servert i øynene fra kompisen din Men det høres ut som kraftige saker, hvis det er så du sier, at blodårene i øynene trekker seg sammen..hørtes ikke ut som noe som er smart i bruke over lang tid Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Nei det er sikkert en grunn til at det ikke er tilatt for salg i Norge, men du verden det føltes godt og gjorde underverker for røde øyne. Men nå er det en gang mye som føles godt som ikke er tilatt, og farlig. Men siden det selges i andre skandinaviske land kan det da ikke være så ille, tror jeg bestiller en flaske. Takker, L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå