Stone Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Trenger noen innspill fra dere videokort guruer Fikk byttet dette kortet til meg rimelig mellom et Gf3ti200 kort og lurer litt på overklokking. Har testet det litt og kommet opp i 305mhz på core og 600mhz på minnet(orginal kjøling, uten noe på minnet). Er dette mye for Samsung 4ns chips/4200 kort? Tenkte å forbedre kjølingen for å øke stabilitet/levetid på kortet. Noen anbefalinger her? Sett litt på Thermaltake sin Gf4 kjøler fra Microplex. Har btw et chieftec silver dragon kabinett med 80mm vifte som blåser på/over videokortet. Mvh S-O Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Drukket for mye kaffe sånn at du trykte "send" to ganger? Fjernet den ene, FYI. Hævv a nais dei! Lenke til kommentar
Stone Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 He he Kjente deg selv igjen der Neida, sendte første innlegget uten å få meldinger via e-mail. mvh S-O Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Ja, det er mye, får selv masse artifacts allerede ved 560mhz på minne.. :sad: drittkort, skulle aldri kjøpt det. (V8420) 305/555mhz er det meste jeg får det opp i uten artifacts.. Kanskje jeg har vært uheldig. :sad: (eller, har jo 2 vifter i maskina, kanskje jeg burde kjøpe noe kjøling til minne..) Lenke til kommentar
Stone Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Kjipt det, men er ikke 4ns ram sertifisert kun til 500mhz? Har 5 kabinett vifter. to foran,bak og en i sidedøren. mvh Stein-O Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 *Hirr!* jeg har jo to slike kort liggende her... Skal se hva jeg klarer å få til i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Tror du med V8420 kortet må enten ha vært uheldig, eller brukt Asus sitt OC-program. Jeg kjører mitt V8420 kort på 650MHz på RAM uten problem. Riktignok med ribber på RAM'en og TT GF4 kjøler (og noen kabinett-vifter) men klarte over 600 selv uten dette. Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 I et trangt kabinett med standard kjøling: GPU: 304, RAM: 559 uten artifacts. Og da har jeg ikke prøvd så veeeldig aktivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå