Jakoozie Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei. Jeg lurer på et par ting. 1. Jeg skal få tak i 600 rupees, sånn at jeg kan kjøpe et par flippers. Hvor kan jeg få tak i penger kjapt og enkelt? 2. FIns det butikker hvor jeg kan selge/kjøpe i spillet? På forhånd takk Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 1. Du får tak i flippers uten å betale for det i spillet. Du må til Zora-ene til høyre opp elven. 2. Husker ikke noe spesielt til butikker. Kommer ikke på noen butikker annet enn i byen til venstre. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Ja fant en stor Zora, men han ville ha betaling. 600 rupees. Oppe i elven, i høyre øvre hjørnet av kartet. Endret 31. januar 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ah, beklager. Gikk nok i glemmeboken Lenke til kommentar
Legion Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 sørvest så er det ei hule som er full av krukker som har rupees hver gang man går inn. innbiller meg at man får 20 (50?) for hvert besøk. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Sør-vest for hva? Høres bra ut, men jeg trenger muligens litt mer detaljert informasjon. I nærheten av den byen? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 kart ringa rundt i rødt...hula skal være der et sted videre kan du jo prøve de minispillene (grave i bakken, skyte ender eller hva det nå var med pil og bue). merket som 2 og 3 på det kartet. pil og bueskytinga tjener man mye på dersom man treffer med alle pilene, var lett å lære timinga Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 ja,er best å gå til der den rød ringen er.. er en stor grå stein i midten av den ringen som du kan løfte opp der, og da kommer du ned i en hule som har masse penger.. bare gå inn og ut hele tida, så får du 600 ganske kjapt. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Takk for kartet. Fikk 50 rupees hver gang jeg gikk inn i hulen så det funket fett Endret 1. februar 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå