Gå til innhold

Usannsynelig billig gps fra Netshop?

Anbefalte innlegg

https://prisguiden.no/product.php?productId=57652

og

https://prisguiden.no/product.php?productId=57651

Disse selger de jo nesten til halv pris av konkurentene? Ikke kan jeg se at de er "ukens tilbud" eller noe slikt heller. Tror dere det er en feilprising eller er har den bare gått volsomt ned i pris uten at andre netbutikker følger etter. Den billigste kostet jo 4000,- for et år siden mot 1795,- nå. :hmm:

Her er en liten test av den: http://www.dingz.no/php/art.php?id=287228

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener du med EU-modeller?

Jeg har min i bilen nå jeg. Hun snakker norsk og viser meg hvor jeg skal kjøre rundt i byen. Hun har ikke fått med seg at det har blitt en ny vei og rundkjøring som ble bygget for et år siden, men hun vet om det viktigste. Dvs hvordan det så ut for et år siden. Virker som om det ikke er så lett å oppdatere kartet. Har vært å sett på siden deres, men det virker som om de ikke har gitt ut noe nytt kart siden den ble laget i fjor... :thumbdown: Men den viser meg til de viktigste stedene.

Ser forresten at netshop har satt den opp 200kr nå.... :roll:

Lenke til kommentar

Sendte mail til produsenten derjeg spurte om oppdateringer om kart og annet:

NOVOGO will sell new map update( Tele Atlas 2006Q4) with new software(

including speed camera). These two weeks we are testing the new software and

speed camera features in Nordic with our distribution partners. We will

launch the related information on our web site soon after the testing. And

for further information, you could also contact our local distributor,

Jensen Scandinavia. Following is their contact information.

Jensen Scandinavia AS

www.JensenScandinavia.com

Litt dårlig at jeg må kjøpe ny software da... men det er ihvertfall bra de jobber med å få ting perfekt :)

Lenke til kommentar

Jeg er kjempefornøyd med selve gps-funksjonen og hvordan jeg blir vaslet i svinger/rundkjøringer osv. Det er også litt kult å lagre destinasjoner og gi de et stemmesignal. Når de er lagret trykker jeg bare på knappen og sier "Mamma". Da viser den meg til moren min.

Det jeg ikke er så fornøyd med er som sagt at kartet er minst et år gammelt og at det tydeligvis koster penger å få nytt.

En annen ting som ikke fungerer slik den fåes ut av esken er at den egentlig skulle vise skilter i displayet. (ihvertfall fartsskiltene) Dette fungerer ikke i Norge. Ihvertfall ikke før det er mulig å kjøpe den nye softwaren. Den sier heller ikke ifra når jeg kjører for fort. Dette står det at den skal si i bruksanvisningen. Men dette er egentlig ting jeg ikke forventet å få uansett. Men det var litt surt å sitte å glede seg til slike funksjoner når jeg jeg leste bruksanvisningen for å finne ut at den ikke fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...