sitelux Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Noen her som noen gang har handlet på ekuppet.no? Jeg kjøpte desverre en dvdspiller der for noen uker siden for en billig penge. Da jeg desverre har hatt mye å gjøre i det siste, har jeg ikke hatt mulighet til å hente den før i dag. Da jeg kom frem for å hente den ble jeg møtt med stengte porter og en melding om at det er problemer i bedriften og at lageret er sperret. Hva skal jeg gjøre nå? Varene er jo betalt for lenge siden, men jeg får ikke hentet MINE ting... Lenke til kommentar
Changis Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) ring/mail dem, faar du ikke noe svar, er forbrukerportalen.no en fin plass aa gaa videre, (anbefaler aa ringe forbrukerraadet istedet for aa maile dem da du faar svar med en gang..) de vet alt av rettigheter du har, og er veldig flinke til aa hjelpe (gratis) i tvist tilfeller... edit. kommer ikke pakkene i posten da? da har du 2 uker fra du fikk hentelapp til den sendes tilbake som uavhentet... Endret 31. januar 2007 av Changis Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Du skulle slått til på denne "auksjonen": http://ekuppet.no/index.php?SCREEN=auction...ICK&bannerid=34 Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Hmm, takk for fin(e) svar... Fikk omsider tak i dem på tlf da, og de var veldig behjelpelige og sa de skulle refundere pengene. Så nå gjenstår det bare å se om saldoen øker de nærmeste dagene... Lenke til kommentar
MaggieH Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei Stian, du er dessverre ikke den eneste. Jeg har den 25.01.07 betalt kr 660,-for varer som ikke har blitt levert. Mottok fredag en e-post fra Kunderservice, E-kuppet, som ville ha et kontonr som pengene kunne refunderes til. Men hittil har jeg ikke mottatt noe refusjon eller svar på min henvendelse om om hvor pengene blir av. Jeg har nå bestemt meg for å anmelde forholdet. Dette ødelegger for handel via Internet og den tilliten dette er bygget på. Vil sikkert være fint om det er mulig finne fram til flere som mener de herved er blitt "svindlet" og på den måten stå sterkere. Beste hilsen, M Noen her som noen gang har handlet på ekuppet.no?Jeg kjøpte desverre en dvdspiller der for noen uker siden for en billig penge. Da jeg desverre har hatt mye å gjøre i det siste, har jeg ikke hatt mulighet til å hente den før i dag. Da jeg kom frem for å hente den ble jeg møtt med stengte porter og en melding om at det er problemer i bedriften og at lageret er sperret. Hva skal jeg gjøre nå? Varene er jo betalt for lenge siden, men jeg får ikke hentet MINE ting... 7838996[/snapback] Lenke til kommentar
seaking-1 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei Stian, du er dessverre ikke den eneste. Jeg har den 25.01.07 betalt kr 660,-for varer som ikke har blitt levert. Mottok fredag en e-post fra Kunderservice, E-kuppet, som ville ha et kontonr som pengene kunne refunderes til. Men hittil har jeg ikke mottatt noe refusjon eller svar på min henvendelse om om hvor pengene blir av.Jeg har nå bestemt meg for å anmelde forholdet. Dette ødelegger for handel via Internet og den tilliten dette er bygget på. Vil sikkert være fint om det er mulig finne fram til flere som mener de herved er blitt "svindlet" og på den måten stå sterkere. Beste hilsen, M Noen her som noen gang har handlet på ekuppet.no?Jeg kjøpte desverre en dvdspiller der for noen uker siden for en billig penge. Da jeg desverre har hatt mye å gjøre i det siste, har jeg ikke hatt mulighet til å hente den før i dag. Da jeg kom frem for å hente den ble jeg møtt med stengte porter og en melding om at det er problemer i bedriften og at lageret er sperret. Hva skal jeg gjøre nå? Varene er jo betalt for lenge siden, men jeg får ikke hentet MINE ting... 7838996[/snapback] 7891971[/snapback] Ekuppet: Jeg har og vært på auksjon og vunnet en del produkter i desember, og har betalt for varen. Varen kom aldri, og jeg ringte og mailet ekuppet. Jeg fikk en mail for en uke siden der de ville ha kontonummeret mitt, så de kunne refundere beløpet. Jeg har heller ikke sett noe til pengene. Jeg har og sendt de noen mailer der jeg etterlyser pengene, men de svarer ikke. Jeg vuderer nå å andmele. hilsen T Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Her http://www.ekuppet.no/index.php?SCREEN=kontakt#kontakt finner man "Organisasjonsnummer:984 362 751" dette er et nummer som ikke finnes i Brønnøysund registeret, noe som skulle få det til å ringe en bjelle i første omgang.... hvis de ikke klarer å skrive nummeret sitt rett, hvordan skal de da klare å drive butikk ? 984 751 362 skal være det rette nummeret, http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_nr.jsp?orgnr=984751362 Ellers finner du jo en rekke navn og telefonnummere du kan prøve å kontakte. 98 25 13 62 - 98 25 13 66 og 98 25 13 70 er alle registrert på ekuppet.no PS. Hvilken av "avdelingene" var det som møtte deg med stengt port ? Endret 7. februar 2007 av BearCat Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Må bare begrave denne saken nå. JEg fikk faktisk pengene mne etter et par dager. Noen på forumet som fortsatt ikke har sett noe til dem? Lenke til kommentar
Royalez Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Må bare begrave denne saken nå. JEg fikk faktisk pengene mne etter et par dager. Noen på forumet som fortsatt ikke har sett noe til dem? 8150127[/snapback] så det stod i dagens næringsliv i går at de var konkurs Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp...verdi=984751362 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå